zeer goed nieuws gekregen van mijn vader))))

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Fanny
Bead Fan
Contacteer:
zeer goed nieuws gekregen van mijn vader))))

Bericht door Fanny » di 08 mei 2007 11:33

Ja ik heb zeer goed nieuws gekregen!!!!! Ik had mijn pa ooit eens een foto gegeven voor een kralenkast en of hij die kon maken. Hij vertelde me direct dat er op het werk een ladenkast staat met een 25tal laden waarin voor de moment hun afdrukken liggen voor de fabricatie van hun flessen, mijn pa werkt in een plastiekfabriek waar ze flessen maken. Hij zei me dat ze steeds aan het veranderen zijn van decor en wie weet dat ze die kast ooit wel eens weg gaan doen, maar wanneer.....
Vorige week belde hij me dat de kast weggaat maar..der waren nog mensen die ze wilden. Bleek dus dat diegene die ze willen een bod moeten doen op papier en dit in een enveloppe moetendoen en gaan geven aan de directie. Nu mijn pa direct ja maar ik geef 5 euro hoor))))) Ik kreeg direct een tel om dat te weten en hoeveel ik wilde geven. ik dacht 5 euro iedereen gaat dat geven dus ik 25 euro (alhoewel 50 wilde ik ook) maar mijn pa had me dat afgeraden.
Gisteren was het dus het verdict en...ik heb ze kunnen kopen voor 27,99 euro, mijn pa vond 25 te rond en vandaar dat hij dus 27,99 van heeft gemaakt yesyesyes. Hij moet ze vandaag al reeds gaan ophalen maar ze komt vrijdag bij mij maar dan in de garage te staan daar we nogal wat gaan veranderen)))) Het zou een licht eiken ladenkast zijn vol massief bijna niet op te tillen maar in de lades zitten er nog geen vakverdelingen in want de plannen waren zo groot, nu dus nog een oplossing zoeken voor dat probleem(alhoewel probleem haha) De kast gaat dan zijn ereplaatsje krijgen in de veranda want dat gaat mijn atelier worden))))
Van zodra ik de kast heb maak ik foto's. Ze zal dan wel in de garage staan maar dan zien jullie het al he haha.
Ik ben zooooooooooooooooooooooo blij))))))Ik ga dus ook een eigen kralenkast hebben zoals de dame's die er al getoond hebben)))))

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 08 mei 2007 11:37

Ik snap dat je helemaal blij bent! Ben benieuwd naar de foto's.

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » di 08 mei 2007 20:24

gaaaaaaaaaf :D :D :D :D veel plezier met inrichten, en eventueel met verder opvullen 8) :lol:
Groetjes Marit

Gesloten