Mijn hobbykamer

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » wo 21 mar 2007 19:58

Geweldig. Een droomkamer voor elke hobby'ist
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » wo 21 mar 2007 20:02

Ja inderdaad een droomkamer, maar het is ook wel leuk om uren naar iets te zoeken wat je niet kunt vinden.... :lol: , dit gebeurt mij regelmatig.

Ze mag bij mij wel een keertje komen opruimen. Want dit krijg ik nooit zo voor elkaar zo'n paleisje. Ik zou er trouwens amper in durven werken (om troep te maken :wink: ).
De Kralenprutser

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » wo 21 mar 2007 20:07

Erica schreef:
dekker schreef:
karin v h schreef:OH, wat netjes, wat is het bij mij dan een troepje.
Zeer georganiseerd - heel netjes.
of ze heeft het opgeruimd voor de foto 8) :lol:


maar wat een enorm gave hobbyKAMER heb jij zeg :shock: die wand met sieraden, enorme tafel... helemaal geweldig :D :D :D :D
Mijn vriend is helemaal gek op vloerbedekking dus vandaar dat ook de sieraden op een wand met vloerbedekking zitten. :lol: Een handige vriend is het halve.. oh nee.... hele werk.

Een geruststelling: het ziet er niet altijd zo opgeruimd uit hoor. Maar voor de foto's en als er iemand (verwacht) komt dan wel. Als ik ga sieraden maken of scrappen dan ligt alles ook in 1 keer helemaal vol.

De vakkenkast is inderdaad de Expedit van Ikea.
hahahahaha :lol: mooie uitdrukking, een handige vriend is het hele werk :lol:

nogmaals, je hebt echt een paleisje en die kast is echt super :D ik droom nog maar even verder :lol:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » wo 21 mar 2007 20:12

Ja, Dekker, jij kunt van de hofleverancier uit Zweden zo een kast mee naar huis nemen. Misschien hebben ze wel pakketten die in een week-end tas passen.
De Kralenprutser

Gesloten