kralenkast met laden

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » di 12 dec 2006 09:17

amai, da noem ik nu eens DE DROOM van elke kralenverslaafde....
het is daar precies een kralenwinkel bij jouw.... :(L)
zoooooooooo véééééééééééééééél da je hebt....
en die snoeppotjes gevuld met kralen, hoe lief en mooi...
nu ben ik echt stikjaloers é
heeft je man daar veel werk aan gehad???
domme vraag waarschijnlijk, maar zoiets zie ik mijn man niet echt doen, hij is meer het type zoals vicky haar man....(soms zelfs NOG erger dan dat) :roll:

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » di 12 dec 2006 13:17

Wat een leuke reacties allemaal, heel lief, en ja ik heb een hele lieve man, die eigenlijk helemaal niet zo heel veel klust, maar dit toch met alle geduld keurig heeft gedaan. Enne, het werd een beetje erg rommelig met al die losse bakjes en kralen overal.Dus dames, ook als je man niet zo'n allesklusser is: deze kast is goed te maken, het is gewoon een kwestie van zagen en meten (laat alles op maat zagen bij de bouwmarkt.) Natuurlijk ben ik erg trots op mijn man en blij dat hij dit voor me heeft gedaan!!! Als jullie de maten willen weten, schrijf ik ze wel op,hoor. Trouwens, op de bodem van de bakken heb ik fleecestof gedaan, zo blijven de kralen mooi op een zacht bedje.
En nu ga ik even uitblazen, heb gisteren een lange workshop gehad, was erg leuk, mooie resultaten

Kralengroetjes van Tara
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië

Bericht door dress_2_impress_jewellery » za 21 apr 2007 11:30

ik vind die haakjes vooral leuk en allemaal zo proper opgeborgen

proficiat
diamonds are girls best friends

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » za 21 apr 2007 14:32

Wat leuk, nog een reactie!! Ik heb alweer een tijdje niet meer op dit forum gezeten (miste het wel :( ), nu begin ik zo uit te breiden dat er nog wat meer planken met potjes moeten komen anders kan ik m'n voorraad niet meer kwijt. Ik heb inmiddels zoveel bijgekocht en gemaakt. Er is veel tijd gaan zitten in organiseren en de lampwork-kralen niet te vergeten, er komen weer een hoop nieuwe. Ben nog steeds erg blij met de kast, hoor. Ik ga weer wat aktiever worden hier, miscchien ook eens wat meer foto's plaatsen van creaties, ik geniet er zelf ook altijd van om de creaties van iedereen te zien, altijd erg leuk!! :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gesloten