Presentatie plateau

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Monique
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:do 27 feb 2003 22:50
Locatie:Enschede
Contacteer:
Presentatie plateau

Bericht door Monique » vr 21 mar 2003 09:00

Nog een tip van xenos spulletjes !! :D

Ze hebben daar mooie prikborden, als je die bekleed met een stukje zwarte velourstof (het beste werkt de stof die een beetje elastisch is).
Er omheen spannen, vastnieten aan de achterkant,
dan heb je een mooi presentatie bord of plateau, waar je je mooiste sieraden op uit kunt stallen. (ook leuk voor party's) :wink:

Tip nummer twee !!

Bij pipoos verkopen ze borstbeeldjes van tempex (piepschuim), erg leuk om er een ketting om te hangen.
Je kunt ze ook een kleurtje geven. :lol:

Laatste tip !!

Bij Xenos (alweer :roll: ) hebben ze metalen kleerhangers die helemaal rond lopen, uit een stuk (zogenaamde gesloten broekhangers), is erg handig om er langere kettingen aan te hangen of veterkettingen. :idea:

Genoeg tips voor vandaag !

Groetjes van Monique

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » vr 21 mar 2003 20:39

Hi hi,
Een hele poos geleden had ik een prikbord waarvan ik de rand lichtblauw geschilderd had & het prikgedeeltje had ik overdekt met blauwe zijde & vervolgens prikte ik mijn sieraden met punaises de sieraden erop. Was wel handig om dingen uit te stallen. Misschien heb ik het nog wel ergens staan & kan ik het morgen gebruiken om sieraden uit te stallen.
knuffel Marieke

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 21 mar 2003 22:23

oh is het morgen? vanaf hoe laat? waar? ook zondag?
zou morgen naar mijn vriend gaan (al vrij vroeg) maar wil dat ook wel zien.

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » vr 21 mar 2003 22:30

Uhm.... geloof dat het ergens in de Beemsterstraat is ofzo. Weet niet precies waar. En volgens mij begint het om 9 uur. Maar goed, het is voornamelijk een doodordinaire rommelmarkt.
knuffel Marieke

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 21 mar 2003 22:38

beemsterstraat...waar is dat ongeveer? wel in hoofddorp toch? ja ik ken nauwelijks de weg hier hoor. ;)

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » vr 21 mar 2003 22:39

Ik geloof dat het ergens in Hoofddorp-Noord ligt. Maar weet het ook niet helemaal zeker.
knuffel Marieke

Gast

Re: Presentatie plateau

Bericht door Gast » vr 18 apr 2003 13:55

Laatste tip !!

Bij Xenos (alweer :roll: ) hebben ze metalen kleerhangers die helemaal rond lopen, uit een stuk (zogenaamde gesloten broekhangers), is erg handig om er langere kettingen aan te hangen of veterkettingen. :idea:

Genoeg tips voor vandaag !

Groetjes van Monique[/quote]


Ik was al een poosje op zoek naar een handig systeem. Mijn schoonmoeder bedacht dit bovenstaande systeem toen ik vertelde dat ik niet wist wat ik met al mijn gemaakte kettingen moest. Leuk om te lezen dat iemand anders dat idee ook had :D :) ! Het werkt perfect en ik kan snel mijn ketting naar wens vinden.

Groetjes, Pi?rra

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Re: Presentatie plateau

Bericht door pluisje » vr 18 apr 2003 17:17

Monique schreef:Bij pipoos verkopen ze borstbeeldjes van tempex (piepschuim), erg leuk om er een ketting om te hangen.
Je kunt ze ook een kleurtje geven. :lol:
Mooi ik ben naar zoiets opzoek! :banaan: Dankjewel voor de tip!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 20 apr 2003 10:21

Zo'n borstbeeldje wil ik ook wel! Helaas is de enige Pipoos hier in Belgi? nogal ver bij mij vandaan. Mijn moeder is er wel al geweest, maar ze vergeet me steeds mee te nemen :x
Bedankt voor de tips!

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 16 jun 2003 22:18

Hoi Kat,
Sorry voor de late reactie, maar ik ben nu even alles aan het bijlezen op het forum. Jij woont toch in Leuven he? Weet je het bloemencentrum Gaby in Aarschot? Daar hebben ze die borstbeelden ook. En zelfs in bruin papier bekleed. Ze waren niet zo goedkoop dacht ik, maar wel heel mooi. Ook hebben ze daar een ruime keuze kralen. :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » di 17 jun 2003 09:14

Je kunt het ook eens vragen bij een gewone hobbywinkel in de buurt (bijv. met schildersartikelen en zo) misschien kunnen ze het wel voor je bestellen.
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

borstbeeldje

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 17 jun 2003 10:55

Of bestellen bij Pro-Art. Ik weet niet of ze zo'n beeldje op de site hebben staan, maar ik heb er zelf een gekocht en ik weet dat ze daar 2 of 3 maten hebben. Ik neem aan dat je er daar eentje kunt bestellen, of via de site of via de telefoon.

Esther

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 22 jun 2003 17:01

Bedankt voor de tip Saartje! Ik heb vorige week gezien dat ze in ??n van de hobbywinkels waar ik ga ook zo'n piepschuimen borstbeeldjes verkopen, misschien dat ik maar eerst daar ga zien, want naar Aarschot fietsen is nog een heel stuk. Maar wie weet als ik er ooit eens passeer...

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 22 jun 2003 18:17

Ik zag toevallig vandaag op een braderie iemand die sieraden verkocht en die had de sieraden op een grote spiegel uitgelegd, en dat was ook erg mooi moet ik zeggen. Misschien ook een leuk idee
Veel liefs,
Marlies

Gesloten