display voor broches ?!

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart
display voor broches ?!

Bericht door Marsha1979 » za 21 okt 2006 17:14

Hallo allemaal,

Ik ben toch wel erg benieuwd hoe jullie je broches tonen, spelden jullie ze op een kussentje, hang je ze op een prikbord of doe je er iets anders mee ?

Tot nu toe heb ik ze steeds aan een prikbord gehangen maar op de een of andere manier ben ik er niet helemaal tevreden over. Het staat gewoon een beetje rommelig (ik zal morgen een foto plaatsen).

Ik ben dus op zoek naar een mooie manier om mijn broches te showen, het moet wel makkelijk mee te nemen zijn.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 28 okt 2006 13:24

Ik wil hier toch antwoorden, hoewel ik zelf geen broches maak. Ik denk dat op een kussentje de mooiste presentatie is. Maar wel niet makkelijk mee te nemen.

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 29 okt 2006 10:17

Ik heb ooit ergens een houten kastje gekocht (moest een fimo-huis worden) met een soort fotolijst met glas er in. Een echt "kijkkastje". Ik heb het glas er uit gehaald, zilver geschilderd en met stof beklede schuimrubber stroken tussen de plankjes gezet, 2 per vak. Nu heb je daartussen een inkeping en daar zette ik mijn ringen in. Mijn broches zitten op dezelfde kaartjes als mijn kettingen en nu steek ik dat kaartje in dat kastje en liggen ze vast, het is makkelijk mee te nemen en ziet er goed uit.
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » zo 29 okt 2006 21:01

Heb je misschien een foto daarvan Loura! :roll:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » ma 30 okt 2006 12:18

Heb al naar een foto gezocht, maar niet gevonden! Ik heb morgen een party en dan heb ik hem staan, dan zal ik meteen een foto maken!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gesloten