vraagje aankoop kralenkast

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
lotje123
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:do 20 jul 2006 22:03
Locatie:België

Bericht door lotje123 » do 20 jul 2006 22:33

hallo
of als er een handige harry in je buurt woont....die is nu bezig om een kast ineen te zetten :) alleen hebben we 1 probleempje: de lades moeten eruit kunnen zodat ik ze kan menemen
maar
ze moeten ook vast zitten als je de lade open doet zodat deze niet eruit valt met alle gevolgen vandien :roll: :x

iemand een tip mischien? :idea:
Lotje

Wendy
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 30 apr 2007 14:58
Contacteer:

Geweldig handig kastje. Waar kan ik dat nog kopen

Bericht door Wendy » ma 30 apr 2007 15:03

Ik zat even wat rond te snuffelen op het forum en kwam toen de tips over dit geweldige kastje tegen. Helaas is het laatste berichtje van een jaar geleden . Ik heb de hele site van de Ikea uitgepluisd maar helaas heb ik dit kastje niet kunnen vinden en in Nederland zit helaas geen CASA. Heb wel even op de site gekeken maar daar kan je niet echt in het assortiment kijken.

Kan iemand me helpen!?!?
Wie weet hoe ik aan dit kastje kan komen. Waar verkopen ze het nog??

alvast onwijs bedankt!!!

groetjes wendy
_________________

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Geweldig handig kastje. Waar kan ik dat nog kopen

Bericht door Mar-JoYa » ma 30 apr 2007 18:56

ladicha bijoux schreef:Ik zat even wat rond te snuffelen op het forum en kwam toen de tips over dit geweldige kastje tegen. Helaas is het laatste berichtje van een jaar geleden . Ik heb de hele site van de Ikea uitgepluisd maar helaas heb ik dit kastje niet kunnen vinden en in Nederland zit helaas geen CASA. Heb wel even op de site gekeken maar daar kan je niet echt in het assortiment kijken.

Kan iemand me helpen!?!?
Wie weet hoe ik aan dit kastje kan komen. Waar verkopen ze het nog??

alvast onwijs bedankt!!!

groetjes wendy
_________________
Of het dezelfde is weet ik niet hoor, maar misschien kun je hier iets mee:

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=27273" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

vraagje aankoop kralenkast

Bericht door Kiki » ma 30 apr 2007 21:04

Hi Wendy,

Ze zijn bij Ikea te koop maar ze hebben ze niet altijd. Je kunt via de site van Ikea een vraag stellen hierover en dan krijg je meer te weten.
Het is een ladekast op wielen, onbehandeld hout. 8 smalle laadjes boven en 8 diepere beneden
Veel succes
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gesloten