Opbergen van gemaakte sieraden??
Daar ben ik weer, met alweer een vraag:
Ik heb nu een aantal kettingen en armbanden gemaakt. Ze liggen op mijn dressoir uitgestald, maar.....hoe kan ik ze netjes opbergen?
Ik hoor graag tips!
Groetjes Marion
Ik heb nu een aantal kettingen en armbanden gemaakt. Ze liggen op mijn dressoir uitgestald, maar.....hoe kan ik ze netjes opbergen?
Ik hoor graag tips!
Groetjes Marion
Ik blijf kralen halen.......
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Als ik ze moet meenemen ergens heen dan gebruik ik een lap fluweel waar veiligheids spelden aan zitten en daar hang ik dan de kettingen en armbanden in op en dan rol ik de lap fluweel op en doe ze in een beautycase koffer om mee te nemen. De memory wire chokers doe ik gewoon in de koffer met om de 6 een lap stof voor beschadegingen tegen te gaan!
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Heel goeie vraag Marlies, zit ook een beetje met dat probleem. Heb nu een handige doos van mijn broer (ijzeren koffertje dat eigenlijk voor vissers bestemd is) in gebruik, maar als ik dan bv. de onderste ketting wil pakken, dan trek ik weer alles in de knoop
Ben ook best benieuwd naar hoe anderen hun dingen opbergen. Zo'n doek heb ik ook al aan gedacht, thx voor de tip Ria!
Ik moet bekenen dat ik nooit zo stil heb gestaan bij het opbergen van mijn kettingen. Als ik ze mee moet nemen gaan ze meestal met z'n allen in een tas. Niks geen stof of papier ertussen. Weet ik meteen of ze sterk genoeg zijn. Maar misschien is het toch wel verstandig om dit eens netter aan te gaan pakken.
Misschien wel een tip voor het opbergen thuis. Bij Xenos en Blokker kun je voor een paar euro 'mokkenbomen' krijgen. Is eigenlijk voor aardewerk mokken maar je kunt er ook heel goed je sieraden aan ophangen. Dan nemen ze niet zoveel ruimte in beslag.
Misschien wel een tip voor het opbergen thuis. Bij Xenos en Blokker kun je voor een paar euro 'mokkenbomen' krijgen. Is eigenlijk voor aardewerk mokken maar je kunt er ook heel goed je sieraden aan ophangen. Dan nemen ze niet zoveel ruimte in beslag.
Gr Jolanda
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik doe keukenpapier rond mijn sieraden en leg ze dan in een grote doos (van de cakjes die we ooit een gekocht hebben -> had ik pech dat ik de hele doos moest leegeten
)
Ik stop mijn sieraden ook in de doosjes van sieraden die ik heb gekocht (en vrienden houden ook hun doosjes bij)
Ik stop mijn sieraden ook in de doosjes van sieraden die ik heb gekocht (en vrienden houden ook hun doosjes bij)
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik wil best een foto plaatsen van de manier waarop ik mijn sieraden opberg, maar ik weet niet hoe dat moet. Dus als iemand me er bij helpt dan zal ik de foto plaatsen.....
Esther[/img]
Esther[/img]
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
hoi hoi
Dat heb ik me ook al zo vaak afgevraagd, hoe bewaar ik die dingen nouw. die moken bomen zijn idd een heel goed idee.
Ik heb nu mijn sieraden gewoon op broeken kleding hangertjes in een kast hangen (zo'n langwerpige die om is gebogen en die je in elkaar kan haken) srry ik ben niet zo goed in het beschrijven van dingen
en op elke heb ik een paar ketingen hangen, ze raken alleen wel eens in de klit als ik ze eraf wil halen
greetzz Miranda
Dat heb ik me ook al zo vaak afgevraagd, hoe bewaar ik die dingen nouw. die moken bomen zijn idd een heel goed idee.
Ik heb nu mijn sieraden gewoon op broeken kleding hangertjes in een kast hangen (zo'n langwerpige die om is gebogen en die je in elkaar kan haken) srry ik ben niet zo goed in het beschrijven van dingen
greetzz Miranda
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: