Waar maken jullie de sieraden?

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
Cecilia
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:za 20 aug 2005 13:18
Locatie:Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Cecilia » za 20 aug 2005 18:49

Ik heb een aantal werkplekken bekeken en het ziet er allemaal super uit!

:D
Liefs van Cecilia.
De supertrotse mama van Jarno (15/03/2005).

Gebruikersavatar
moniek
Bead Dreamer
Berichten:616
Lid geworden op:zo 10 okt 2004 19:15

Bericht door moniek » za 20 aug 2005 20:10

Het is maar net waar ieder zich het prettigst bij voelt. Ik vind het zelf leuker om aan de eettafel te freubelen. En laat het ook staan als ik de volgende dag weer verder wil.
________________________________________

Veel kralenliefde van Monique.

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Bericht door klavertje » za 20 aug 2005 20:31

ik had eerst een plekje in het salon maar nu heb ik een deel van de zolder opgeruimd en dat is dan mijn "kralen-atelier" geworden :D
creatief saxofonistje ;)

m@rlies

Bericht door m@rlies » za 20 aug 2005 20:34

Ik heb een computer/kralenkamer.
Heb een megagrote/lange tafel waar al mijn spulletjes op liggen :D

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » za 20 aug 2005 23:28

Ik zit zowat overal, in de slaapkamer, keuken, buiten als het goed weer is of in de living..

Gebruikersavatar
kralenfreakjuh
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 31 jan 2005 10:02

Bericht door kralenfreakjuh » zo 21 aug 2005 00:00

Ik heb mijn twee dochters op 1 slaapkamer gekwakt (ha-ha) :ZZ: :ZZ:
En heb de kamer die overbleef ingepikt en daar ligt mijn hele handel en daar werk ik ook. Ik heb 2 lange werkbladen en een tafel waar ik heen en weer schuif met mijn bureaustoel op wielen.
Voorheen werkte ik aan een buro in de woonkamer maar mijn jongste dochtertje van 2 gooide alle kraaltjes steeds op de grond. huilen2
Vandaar de grote verhuizing naar boven op een kamer die als ik klaar ben met kralen netjes op slot gaat. :uitlachen:

Groetjes Wendy
Niet ieder juweeltje is een sieraad !

Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » zo 21 aug 2005 07:15

Ik werk vooral aan mijn eethoek, de kralen berg ik op in een buffetkast naast de eethoek. Maar aan mijn werkeiland in de keuken en op mijn werk in de nachtdienst lukt het me ook aardig om te knutselen. :wink:
Groetjes,
Mariska

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 21 aug 2005 10:49

Ik heb mijn slaapkamer volgebouwd met kralen en ik fröbel dan aan m'n bureau. Toetsenbord op het beeldscherm zetten, spullen aan de kant schuiven en dan heb ik net genoeg ruimte voor mijn kralen! 8) En ik ruim het altijd weer op want m'n kat vind de kralen heel erg leuk om mee te spelen en ze vind het ook leuk om op stukken draad te kauwen, dus moet ik alles weer opruimen anders kan ik uren op de grond liggen zoeken :roll:

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » zo 21 aug 2005 13:14

Momenteel werk ik nog achter mijn computerbureau aan de sieraden maar over een tijdje kan ik waarschijnlijk de eetkamer tafel weer gebruiken. De ratten hebben op het moment de tafel 'ingepikt' maar zodra hun er niet meer zijn (worden allemaal erg oud en beginnen ouderdomsverschijnselen te vertonen :cry: ) dan word dat mijn sieradentafel.
Een boekenkast heb ik ook al een beetje opgeruimd en daar staan wat sieradendisplays en mijn opbergbakken in dus het begin is er ....
Vind het niet echt gemakkelijk werken achter de computertafel, te weinig ruimte en ik moet iedere keer mijn toetsenbord en muis aan de kant zetten. Daarbij moet ik ook erg opletten dat er niets op de grond valt want mijn lieve hondje vind het erg leuk om alles van de grond op te rapen als ik iets laat vallen :roll:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 21 aug 2005 13:17

Ik zit aan de tafel in de kamer (we eten in de keuken, dus soms kan er wel wat blijven liggen) of als het mooi weer is buiten in de tuin. (Bij werkplek, zie je ook foto's hiervan.)
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

werkplek

Bericht door Debby » zo 21 aug 2005 13:53

hoi

ik heb een ruimte waar ik ook de workshops geef, genoeg werkplek dus, maar het liefst knutsel ik gezellig in de keuken, waar het meeste vertier is, het kost natuurlijk meer gesjouw en opruimen, maar dat vind ik niet erg :wink:

Gebruikersavatar
ekster35
Bead Dreamer
Berichten:676
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 20:08
Locatie:maassluis

Bericht door ekster35 » zo 21 aug 2005 15:28

:lol: Ik heb een eigen kamertje voor de workshops en dus ook om zelf te frobelen. Ben er zielsgelukkig mee!!
het leven is fijn als er kralen zijn!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 21 aug 2005 15:40

Ook in ben in de gelukkige positie dat ik een kamer "over" heb, had inmiddels, want daar zit nu mijn hobbyhol in. Te klein voor een groep dus workshops doe ik in de woonkamer of op locatie, maar (nog) groot genoeg voor mij en mijn vele creatieve hobbies.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 26 aug 2005 15:58

ik werk meestal op de tafel van de eetkamer behalve als ik aan het kleien ben dat doe ik op de keukentafel met een grote gladde tegel er op
mijn kralen en klei zitten in een ladenkast op wielen en kan ik overal naar toe rijden.
liefs frietje :lol:
kralengek

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 26 aug 2005 17:12

Zo'n kastje heb ik ook Frieda :D
Toevallig van de Liddl??

Gesloten