ik ook ik ook!!Tara schreef:Ik doe alle kettingen per stuk voorzichtig in een groot doorzichtig soort ansichtenkaartzakje (hobbywinkel)en daarna in een opbergdoos, die koop ik bij Ikea, de grote platte dozen, zodat de kettingen niet al te veel op elkaar liggen, maar netjes verspreid, kan ongeveer 15 kettingen kwijt in 1 doos. Mijn kettingen blijven zo het mooist.
Hoe bergen jullie je sieraden op?
- Reflection
- Bead Starter
nope domme vragen bestaan nietJoska schreef:Misschien een beetje een domme vraag (al ben ik zelf in de veronderstelling dat domme vragen niet bestaan, wellicht ben ik dan nu de eerste) maar wat is een sieradenrol?
Trouwens heb ze zelf aan een kapstokje (inderdaad ook 1 met plankje en 4 haakjes)

en sieradenrol is een stoffenrol waar je alle sieraden in kan 'ophangen' en vervolgens kan oprollen, zo blijven zo mooi en nemen ze niet veel ruimte in beslag

snap je t nu een beetje?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Joska schreef:...wat is een sieradenrol?

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
sieradenrol
Ik las toevallig je vraag over hoe berg ik mijn sieraden op.
Ik had eerst een standaartje gekocht maar die viel steeds om.
De sieradenrol is handig en je sieraden blijven stofvrij.
Ik heb er een gemaakt. Ik zal het patroon voor je kopieren
en dan wil ik hem wel naar je opsturen.
Misschien zijn er nog meer die interesse hebben in het patroon.
Als ik ze klaar heb laat ik het wel weten.
Ik had eerst een standaartje gekocht maar die viel steeds om.
De sieradenrol is handig en je sieraden blijven stofvrij.
Ik heb er een gemaakt. Ik zal het patroon voor je kopieren
en dan wil ik hem wel naar je opsturen.
Misschien zijn er nog meer die interesse hebben in het patroon.
Als ik ze klaar heb laat ik het wel weten.
groetjes weer van sarina
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: sieradenrol
Ik weet niet waar je het patroon vandaan hebt, maar als het uit een blad o.i.d. is, denk je dan om het copyright. Als het niet om een zelfgemaakt patroon gaat en deze uitgewisseld worden, dan kan Sandra daar problemen mee krijgen namelijk.sarina schreef: Ik zal het patroon voor je kopieren en dan wil ik hem wel naar je opsturen
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
sieradenrol
Ach, daar heb ik niet aan gedacht. Het is inderdaad uit een boek.
Ik heb dat niet zelf verzonnen.
Jammer, maar dan durf ik het niet te kopieren, want Sandra moet daar geen last mee krijgen.
sorry.

Ik heb dat niet zelf verzonnen.
Jammer, maar dan durf ik het niet te kopieren, want Sandra moet daar geen last mee krijgen.
sorry.

groetjes weer van sarina
Je kan het ook héél erg goed oplossen door een grote handdoek te nemen. Je legt hem dan in de lengte en dan 15 cm van bovenaan over de hele lengte een lint van ongeveer 0.7 tot 1 cm breed om de 5 cm vast te maken. dat doe je dan ook aan de onderzijde, 15 cm naar boven afmeten en over de hele lengte om de 5cm het lint vastmaken.
Dan heb je dus 2 banden aan de handdoek. En deze dan opvullen met uw juwelen. Dan kan je die zo dichvouwen met de handdoekflappen die 15 cm die je nog overhebt en oprollen. Klaar is kees
Fanny
Dan heb je dus 2 banden aan de handdoek. En deze dan opvullen met uw juwelen. Dan kan je die zo dichvouwen met de handdoekflappen die 15 cm die je nog overhebt en oprollen. Klaar is kees
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ja zo doe ik dat met sieraden die ik wil verkopen. Makkelijk te vinden doordat ik er een stickertje opplak met dezelfde code als mijn website en ze blijven mooi (dus geen verkleuring).katskralen schreef:Ik heb ook zo'n doos en dan alle kettingen, armbanden, oorbellen, ringen,... apart in een gripzakje.
wat er zijn er veel manieren om je kettingen op te bergen. Zelf heb ik een kleerhanger in mijn kast vol met kettingen. Ze hangen, in het donker en redelijk stofvrij. Moet nu met een 2 hanger beginnen want hij komt te vorl zitten.
Sarina uit welk boek heb je die sieradenrol gehaald. Wie weet is dat boek nog op de markt en kunnen uiteindelijk meer mensen toch gebruik maken van dat patroon.
Gerjanne
Sarina uit welk boek heb je die sieradenrol gehaald. Wie weet is dat boek nog op de markt en kunnen uiteindelijk meer mensen toch gebruik maken van dat patroon.
Gerjanne
Groetjes Gerjanne
sieraden maken is mijn uitlaatklep
sieraden maken is mijn uitlaatklep
sieradenrol
Hallo,
Dat patroon van de sieradenrol heb ik inderdaad uit een boek,
Dat boek heb ik hier thuis, maar ik denk niet dat ik de naam van dat boek mag noemen. Lees maar even terug bij de antwoorden. Ik wil natuurlij niet dat het forum er last mee krijgt als ik dat doe.
Als het wel mag stuur ik de naam.
OK?
Dat patroon van de sieradenrol heb ik inderdaad uit een boek,
Dat boek heb ik hier thuis, maar ik denk niet dat ik de naam van dat boek mag noemen. Lees maar even terug bij de antwoorden. Ik wil natuurlij niet dat het forum er last mee krijgt als ik dat doe.
Als het wel mag stuur ik de naam.
OK?
groetjes weer van sarina