Sandra....

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Dani
Bead Interested
Contacteer:
Sandra....

Bericht door Dani » di 12 okt 2004 08:55

Waar ik nou wel benieuwd naar ben,is hoe jouw "winkel" er uit ziet!! Ik bedoel,waar heb je alle voorraad? In huis of een speciale ruimte? Want je hebt best veel natuurlijk! En bijv. die letterkralen,bloemenkralen,vlinderkralen,enz. enz. , die gaan per veel ( :lol: ) hoe bewaar je dat dan? In grote regentonnen ? :wink: Verpak je alles al voor zodra je het binnenkrijg? Of ga je pas bij een bestelling tellen? ( in geval van letters e.d., zal het wel wegen zijn,haha)

Kortom,hoe ziet de werkplek van Sandra eruit??

Oh,en als je het niet wil delen,is dat ook ok,hoor. (uiteraard,hihi!) Maar ik was gewoon nieuwsgierig naar foto's van regentonnen :wink:
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » di 12 okt 2004 09:00

Ik zou dat ook wel eens willen zien!
Ik verwacht zo'n Dexter-Laboratory met robotten en grijparmen en bliepbliepjes de hele tijd .
En van die buizen , met 1 rechtstreeks naar de PTT, voor supersnelle bezorging.
Eigenlijk zou er een webcam moeten hangen!
Maar ik denk dat het Sandra's geheimpje blijft. :wink:
Bye bye, Ezther.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 12 okt 2004 09:38

hee ezther, dat klinkt wel leuk ja. :lol: denk dat dat veel tijd scheelt, zo met de robotjes erbij, dan heb ik tenminste ook weer eens tijd om wat anders te doen dan werken. ;)

iig, ik ben bang dat ik jullie moet teleurstellen en geen verslag ga doen over hoe ik het allemaal doe, ik denk dat ik vooral de concurrenten daar blij mee zou maken, als ik dat wel zou doen. ;) het komt er iig op neer dat ik helaas veel tijd kwijt ben aan tellen / wegen, soms denk ik 'nou, ik heb mijn hbo ict diploma gehaald en wat doe ik vervolgens, kraaltjes tellen :? ', maar ik vind het wel allemaal heel leuk (kraaltjes tellen neem ik maar voor lief ;) ) en er zijn weleens mensen die helpen met tellen / wegen, dus dan schiet het ook lekker op. :)

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 12 okt 2004 10:06

Nou Sandra, heb je echt zo'n geheim systeem dat je dat niet kunt onthullen? Het lijkt me redelijk rechttoe rechtaan: bestel veel kralen, sorteer en weeg kralen en doe in zakjes.
:P
Kralen make the world go round!

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » di 12 okt 2004 11:33

jammer sandra :? ik had het ook wel willen zien, jij en de kabouters die kralen aan het tellen zijn :wink: :lol:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 12 okt 2004 13:22

He wat jammer.... ook geen tipje van de sluier verder......
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » di 12 okt 2004 13:37

Ocharme Sandra...de druk wordt toch niet te groot. :lol:

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » di 12 okt 2004 15:01

He jammer :wink: Ik was ook zo benieuwd :wink: Gisteren heb ik voor het eerst kralen besteld en nog wel bij Sandra :D Ik had letterkralen besteld 25 gram of zow en dat zijn 485 kralen :o Ik zou wel een beetje tuurluurs worden van alles :wink:
Petje af voor Sandra :D

mip
Bead Fan

Bericht door mip » di 12 okt 2004 20:53

was ook wel benieuwd hihihi maaruh.... doe je naast de kralenverkoop eigenlijk nog wat anders of kan je ervan rondkomen (beetje brutale vraag misschien maar vraag het me gewoon af, gaat erg veel tijd inzitten vandaar.....)
groetjes mip

nessy
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door nessy » di 12 okt 2004 21:17

Wel spannend hoor zo mysterieus!!!! :D

groetjes nessy :turtle

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 12 okt 2004 21:30

nou zoveel stelt het ook niet voor hoor, ik wil alleen niet mijn concurrenten op ideeen brengen. het kost in ieder geval veel tijd omdat er zoveel bij komt kijken.
en qua van kunnen leven: ik woon nog bij mijn ouders en heb dus nauwelijks vaste kosten, waardoor ik het allemaal rustig uit kan proberen. ben er wel heel blij mee, zat een keer te dagdromen, toen ik stage liep bij klm en in de regen op de bus stond te wachten, dacht 'wow, stel dat ik alle tijd aan kralen.com kan besteden......neeeh dat is te mooi om waar te zijn'. ;) :) nou ik besteed zeker wel vrijwel alle tijd eraan, maar dat vind ik niet erg. :) liever veel dan geen. :P ben dus heel blij dat ik de mogelijkheid heb.

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » za 16 okt 2004 18:00

wie weet ooit Sandra met al die kralen junkies hier :lol:
Groetjes Kruimel

Gesloten