Blokkerdozen
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik zou het je echt niet meer kunnen zeggen... is paar maanden geleden dat ik ze kocht, maar ik dacht dat mijn kleurdozen (16-vaks) rond de 2 euro waren, de Rayher-dozen (met losse schotjes) rond de 3 en die grote blauwe 4. Hang me niet op als ik er totaal naast zit!flapflap schreef:
Mag ik jullie vragen wat die dozen ongeveer kosten bij Hornbach?
Weet je wat? Ik zal ze een mailtje sturen en de vraag stellen; het antwoord (als ik dat ooit krijg) zal ik hier weer plaatsen!
Echt... ik ben de rotste niet... dat is die andere mevrouw N, mijn schoonmoeder!

MiekeN
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Dit mailtje heb ik verzonden:
MiekeN
hihi... wie weet... toch? Niet geschoten is altijd mis!Een aantal maanden geleden kocht ik een hoeveelheid kunststof sorteerdozen (meervaksdozen) bij u en nu is een aantal personen op een kralenrijgforum daarin ook geïnteresseerd. Heeft u (het liefst digitaal) een document van uw sorteerdozen met prijsvermelding dat ik op het forum kan plaatsen? Of heeft u een andere manier hoe ik aan die informatie kom?
Overigens... misschien is het een idee om u eens te verdiepen in wat een hobbyist zo allemaal gebruikt en daar eens een leuk-geprijsde aanbieding van te maken? Tangetjes, (hand)boortjes, lijmpistolen, (gekleurde)lijmstiften, grafeerpennen, polijstspullen, sorteerdozen, heavy duty lijm, noem maar op!
Bij voorbaat dank,
Mieke
MiekeN
Ik denk dat Flapflap al dozen heeft, het is al een wat ouder onderwerp. Maar van deze blauwe hema doos heb ik er ook eentje van. Wel makkelijk, maar ik vind zelf transparante of lichtgekleurde dozen makkelijker.charly schreef:hoi hoi
bedoel je deze dozen?
ik heb deze iets meer dan een half jaar geleden gekocht bij de hema in roosendaal
xx charly