ik zoek workshop en parelnamiddagen in de buurt van deurne

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne
ik zoek workshop en parelnamiddagen in de buurt van deurne

Bericht door narda » za 01 dec 2012 08:07

ik woon in deurne bij antwerpen ik zoek betaalbare workshops of een maandelijks tweemaandelijks samenkomen van enkele parelliefhebbers. vooral omdat ik een beginner ben , ik snol en zoek op internet maar vind het dan toch nog moeilijk om sommige dingen gewooonweg te snappen, om alle maanden op workshop te gaan vind ik nogal prijzig. ik heb nog een voorstel ,ik wil dit gerust bij mij thuis doen maar dan zoek ik wel iemand die de uitleg kan geven. mensen in mijn omgeveing die dit ook leuk vinden zijn dan bij mij ook welkom heb plaats voor een zes tot acht mensen te zetten , mijzelf en de lesgeefster in begrepen. pareltjes , koffie en een koekje en er kan een leuke namiddag van komen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne

Re: ik zoek workshop en parelnamiddagen in de buurt van deurne

Bericht door narda » ma 18 mar 2013 15:09

eventjes dit van boven zetten :mrgreen:
niemand die in mijn buurt woont of omstreken .... ik kan het ook bij mij doen maar dan moet er iemand bij zijn die ,uitleg geeft [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

peggy1969
Bead Reader
Berichten:12
Lid geworden op:zo 27 sep 2009 13:16
Contacteer:

Re: ik zoek workshop en parelnamiddagen in de buurt van deurne

Bericht door peggy1969 » wo 20 mar 2013 19:28

Hey,

Ik woon in Antwerpen en geef veel workshops.

Ik wil met jou wel iets organiseren bij jou als je dat wil. Ik kom gewoon een workshop geve, spreken af met enkele mensen van het forum hier, en hoef daar dan ook niet voor betaald te worden. Gewoon een gezellige kraalmiddag :banaan:
Laat maar weten of je dit voorstel ziet zitten, en dan spreken we verder af, wanneer,wat maken we,.....
Je kan een kijkje nemen op mijn website, dan heb je een idee van wat er mogelijk is : http://www.creatiefmetkralen.be

Groetjes
Peggy

Gesloten