Voor een nieuw workshopplatform: Wie vult de vragenlijst in?

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
ellyjans
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:di 18 sep 2012 13:30
Voor een nieuw workshopplatform: Wie vult de vragenlijst in?

Bericht door ellyjans » di 18 sep 2012 16:44

Beste allemaal,

Voor een klant van ons verzamelen wij informatie over mensen die workshops aanbieden en over de workshops die zij geven. Deze klant gaat binnenkort een nieuw workshopplatform lanceren dat afwijkt van de reeds bestaande platforms. Hoe het platform precies werkt (en hoe het heet) kan ik nog niet zeggen, maar het is zeker interessant voor iedereen die zijn workshops onder de aandacht van het grote publiek wil brengen!

Zouden de workshopaanbieders onder jullie even tijd willen nemen voor deze vragenlijst? Het zijn 14 vragen (voornamelijk meerkeuze), dus het invullen duurt niet lang. De vragenlijst kan volledig anoniem worden ingevuld. Hier is de link naar de vragenlijst:

https://www.surveymonkey.com/s/HNL3BJK

Alvast ontzettend bedankt!
NB: Als u op de hoogte gehouden wilt worden van de vorderingen van dit workshopplatform, kunt u uw gegevens achterlaten aan het einde van de vragenlijst. Maar dat is niet verplicht, we zijn blij met alle input!

ellyjans
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:di 18 sep 2012 13:30

Re: Voor een nieuw workshopplatform: Wie vult de vragenlijst in?

Bericht door ellyjans » wo 26 sep 2012 09:56

Beste allemaal,

Het aantal respondenten loopt gestaag op, maar we zouden natuurlijk zoveel mogelijk ingevulde vragenlijsten willen hebben. Daarom:
Zijn er hier nog meer creatievelingen die workshops aanbieden? Het mag ook heel kleinschalig zijn, of net gestart.. Zouden jullie de vragenlijst ook willen invullen? De input wordt zeer op prijs gesteld!

Als ik alle resultaten heb geanalyseerd, zal ik hier natuurlijk een update plaatsen.

Alvast bedankt!
Elly

Gesloten