zeepworkshop voor 20 dames!!

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Miss Pinhkerbell
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:ma 11 apr 2011 06:36
zeepworkshop voor 20 dames!!

Bericht door Miss Pinhkerbell » zo 24 apr 2011 07:12

Hallo,
Vorige week is mij gevraagd om een zeepketting workshop te geven voor 20 dames. Wij hebben dan familiedag dus verdienen wil ik niet.
Maar hoe moet ik berekenen wat ik kan bestellen?
Zal ik van elk zeepje 20 st bestellen of minder?
Welke kleuren? Ik weet het niet meer.
Jullie misschien????

Alvast bedankt, Corey

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: zeepworkshop voor 20 dames!!

Bericht door DZG » zo 24 apr 2011 08:07

Hmmm mijn idee is dat je met een keuze van bijvoorbeeld 10 verschillende zeepjes en van ieder zeg maar 5 a 10 stuks op voorraad hebt, dat je daar wel een eind mee moet komen.
Ik weet niet hoeveel zeepjes je in de kettingen wilt verwerken.
Als je er 2 of meer wilt laten gebruiken, ja dan heb je denk ik wel een keuze van 20 per soort nodig ja (gok ik). Ik heb zelf geen ervaring met workshops geven hoor, maar dat is wel wat ik me er zo bij kan voorstellen.
kleuren en geuren zou ik je niet bij kunnen helpen, maar ik zou het een beetje basic houden. Hoe meer keuze je wilt, hoe meer je moet inkopen, en dan blijft er geheid een hele hoop ook over. Als je het zelf vaak gebruikt, geen probleem, maar als dat niet zo is, blijf je met zo'n hoop zitten.

Heel veel plezier in ieder geval met de workshop! Misschien foto's van de resultaten? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: zeepworkshop voor 20 dames!!

Bericht door sanegdokter » zo 24 apr 2011 08:16

Miss Pinhkerbell schreef:Hallo,
Vorige week is mij gevraagd om een zeepketting workshop te geven voor 20 dames. Wij hebben dan familiedag dus verdienen wil ik niet.
Maar hoe moet ik berekenen wat ik kan bestellen?
Zal ik van elk zeepje 20 st bestellen of minder?
Welke kleuren? Ik weet het niet meer.
Jullie misschien????

Alvast bedankt, Corey
Ik reken meestal 2 grote zeepjes of juist 3 kleine zeepjes pp. Als je dus kiest voor bv 100 hartenzeepjes in bulk http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zeep ... brievenbus" onclick="window.open(this.href);return false;
dan heb je zelfs 5 zeepjes pp en als je dan bv kiest voor wit de meest neutrale kleur dan kan je het opleuken met allerlei leuke verschillende kleurtjes lint en kralen. Dat lijkt mij wel het meest verstandigst qua inkoop. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Miss Pinhkerbell
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:ma 11 apr 2011 06:36

Re: zeepworkshop voor 20 dames!!

Bericht door Miss Pinhkerbell » zo 24 apr 2011 13:01

Hallo Dzg en sandra,

Bedankt voor jullie reactie. Ik zal proberen om hier foto's te posten maar dat heb ik nog nooit gedaan.

Ik heb gister van jou, Sandra, de zeepjes ontvangen en inmiddels al weer verwerkt!!
Maar idd die bulk zeepjes is wel handig en misschien nog wat losse zeepjes erbij.
Ze mogen 4 zeepjes gebruiken maar met de bulk iets meer.
Ook heb ik bij jou de mini roosjes gekocht en die waren super. Ik heb ze wel in het wit maar nu dus ook in het paars.
Als ik de bulk zeepjes bestel, is dat 1 kleur?
Ik ga even kijken wat ik nog meer kan bestellen en dan bestel ik het op je site.

Groetjes Corey

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: zeepworkshop voor 20 dames!!

Bericht door sanegdokter » zo 24 apr 2011 19:52

Graag gedaan! :D En wat betreft de bulkzeep, het is idd voor 1 kleur zodat we in 1 keer heel veel zeep tegelijk kunnen maken en daarom kunnen we ze dan goedkoper aanbieden. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten