Wie kan er workshops geven in Vries (drenthe)

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:
Wie kan er workshops geven in Vries (drenthe)

Bericht door juliet » za 02 okt 2010 18:27

Ik geen al enige tijd workshops in Vries bij een theeschenkerij. Vaak worden er workshops afgesproken in combinatie met een high of afternoon tea. Deze workshops zijn vaak in het weekend. Zoals misschien bekend , ben ik sinds kort, trots bezitter van een
kralenwinkel. Hierdoor is het niet meer mogenlijk om de workshops te verzorgen (of ik moet een oproepkracht aannemen) . Mijn vraag is daarom : wie kan/wil workshops gaan verzorgen in Vries. Het is een gezellige winkel annez theeschenkerij met zeer vriendelijke eigenaren. Heb je er wel zin in, stuur me dan een pb, dan kan ik je de contactgegevens van de eigenaar geven.

Ik hoop dat ik het kan overdragen, het zou jammer zijn als er geen sieradenworkshops meer gegeven kunnen worden.

groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

wurdze
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:do 23 dec 2010 19:04

Re: Wie kan er workshops geven in Vries (drenthe)

Bericht door wurdze » do 23 dec 2010 19:12

Hallo,

Ik las je oproep voor iemand die workshops wil geven.
Misschien is het wat voor mij,ik geef n.l. workshops punikken en maak daar hele mooie dingen mee.
De workschop bestaat uit een halssieraad maken van heel mooi lint met een grote kraal in het midden.
Verder show ik diverse dingen wat je ook gemakkelijk kunt maken met de punikmolen die ik gebruik.
Ik kan foto's sturen.

Gr Hannie Riemersma

hannieriemersma@home.nl

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: Wie kan er workshops geven in Vries (drenthe)

Bericht door daisy81 » do 23 dec 2010 21:36

ik heb je pb gestuurd :D

Gesloten