kralen voor een workshop

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
christinabeverlo
Bead Starter
Berichten:85
Lid geworden op:wo 18 nov 2009 16:06
kralen voor een workshop

Bericht door christinabeverlo » wo 17 feb 2010 12:24

als je een workshop wilt geven waar koop je je kralen in,doen jullie dat bij een groothandel of koop je bij een particulier winkeltje, en wanneer mag je bij een groothandel kopen alleen als je een eigen bedrijf hebt ?
want lijkt mij als je een workshop wilt geven dat je aardig wat kralen nodig hebt of bedels etc etc.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: kralen voor een workshop

Bericht door Sandra » wo 17 feb 2010 12:33

Via zoekfunctie kun je meteen al topics vinden, zie bv search.php?keywords=kralen+kopen&terms= ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false; .

Overigens mag je alleen bij groothandel inkopen als je geregistreerde bedrijf bent.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: kralen voor een workshop

Bericht door Kikkertje » wo 17 feb 2010 13:45

Het hangt er vanaf wat je wil gaan doen met je workshops, hoeveel kralen je voor de sieraden nodig hebt en welke materialen je wilt gaan gebruiken.

Met de kinderfeestjes heb ik een hele tijd alles gewoon via webwinkels ingekocht. Dat is allemaal kunststof en goed te doen. Wil je glaskralen, dan is het al snel een ander verhaal, zeker als je iets gaat maken met veel kralen erin.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Sunflowerjewels
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:za 02 jan 2010 09:41
Contacteer:

Re: kralen voor een workshop

Bericht door Sunflowerjewels » vr 19 feb 2010 16:35

Ik koop alles in bij groothandels, omdat ik vrij veel workshops geef en dus veel materialen nodig heb.
Groetjes,
Ingrid

Kra'El'
Bead Discoverer
Berichten:35
Lid geworden op:za 02 jan 2010 18:11

Re: kralen voor een workshop

Bericht door Kra'El' » vr 19 feb 2010 18:15

Ik koop ook in bij groothandels, heerlijk! Maar dat kan idd alleen als je ingeschreven staat bij de KvK. Ik weet niet hoeveel workshops je ongeveer jaarlijks geeft?
Some minutes with beads on a day, makes me happy and okay!

Gesloten