Wil in het najaar workshops gaan geven TIPS?????

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
creanita
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 09 jun 2009 16:05
Wil in het najaar workshops gaan geven TIPS?????

Bericht door creanita » zo 21 jun 2009 15:53

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar tips en info om workshops te gaan geven.
Mijn hobby is zo uit de hand gelopen dat ik voor heel heel veel geld glaskralen en benodigdheden heb liggen.
Omdat ik thuis geen ruimte heb, wil ik het op locatie gaan doen. Ik heb nu al zo'n 18 koffers met 36 vakken aangeschaft, dus kan ik een deel van mijn kralencollectie gaan sorteren.
Ik ben zo'n bofkont die thuis een ouwerwetse letterbakkast van een drukkerij heb staan :banaan:

Ik weet dus dat ik nog tangetjessets en legborden moet aanschaffen en dat ik van elke techniek wat voorbeelden wil meenemen. Van alle sieraden die ik ooit gemaakt heb, heb ik ook foto's gemaakt.
Ja ik heb er al aardig over nagedacht :wink:

Toch zal ik graag wat tips willen hebben uit de praktijk, want het is wel mijn hobby, maar een beetje geld verdienen is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik heb besloten om zelfs voor een jaar, 1 dag onbetaald verlof te nemen om uit te vogelen wat ik naast mijn werk nog meer wil doen.

Wat vragen jullie bijvoorbeeld voor een workshop?
Wat zit daar dan allemaal in?
Wat heb je bijvoorbeeld van 1 kleur kralen allemaal bij (aantal / soorten) en stop je dan een bepaald percentage op je inkoopprijs?

Alle tips zijn welkom. :applaus: :applaus:

Groetjes :byebye
Anita

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wil in het najaar workshops gaan geven TIPS?????

Bericht door Sandra » zo 21 jun 2009 17:16

welkom op het forum! heb je toevallig de zoekfunctie al gebruikt? Zie bv http://forum.creadream.nl/search.php?ke ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false; , dan kan je meteen al urenlang allerlei tips en ervaringen vinden zonder te moeten wachten tot iemand reageert. :) Ik denk dat je daar al veel antwoorden op je vragen kan vinden. Als er nog specifieke vragen over blijven kan je die hier posten.

creanita
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 09 jun 2009 16:05

Re: Wil in het najaar workshops gaan geven TIPS?????

Bericht door creanita » zo 21 jun 2009 20:05

Bedankt :yes: , ik ga gelijk koekeloeren en lezen :hond:

Gesloten