Meerdere technieken uitleggen aan medewerkers ziekenhuis

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Meerdere technieken uitleggen aan medewerkers ziekenhuis

Bericht door Sandra » wo 25 feb 2009 20:33

Ik heb een vraagje. Het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis (speciaal gericht op kanker patienten) heeft een afdeling creatieve therapie, op http://www.nki.nl/Ziekenhuis/Patienten/ ... efault.htm" onclick="window.open(this.href);return false; kan je meer info vinden. Ze zorgen er doordeweeks iedere dag voor dat patienten even ontspannen kunnen knutselen. Ik heb al regelmatig kralen gedoneerd en heb ook een keer wat technieken aan hun uitgelegd. Nu zouden ze graag weer wat nieuwe technieken willen leren, maar ik heb het momenteel helaas te druk hiervoor. Nu vroeg ik me af, is er hier misschien iemand die het leuk zou vinden een keer een paar uur wat technieken uit te leggen aan de werknemers? Je hoeft het dus niet uitgebreid uit te leggen; ze hebben het snel door. Dus het is leuk als je meteen meerdere technieken uit kan leggen. Ze hebben al heel veel materialen, het gaat dus puur om de kennis. Ikzelf deed het op vrijwillige basis, maar kreeg wel 'n cadeaubon als dank voor de moeite. ;) Ze hadden volgende week woensdag in gedachten, maar in overleg kan het vast ook op 'n andere datum. Ze zitten in Amsterdam, redelijk vlakbij station Lelylaan.

Als iemand het zou kunnen en willen doen stuur dan alsjeblieft een e-mail naar info@kralen.com , dan stuur ik dat door naar hun.

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Meerdere technieken uitleggen aan medewerkers ziekenhuis

Bericht door Sandra » wo 04 mar 2009 17:44

Er stond in de e-mail 4 november, ik dacht ze zullen wel 4 maart bedoelen, en momenteel heb ik het erg druk. Maar het blijkt toch echt 4 november te zijn. Als ik het zo ruim vantevoren weet moet het wel lukken dagje vrij te houden, dus ik ga dan toch technieken uitleggen. ;) MAAR, mocht iemand een bepaalde hobby heel erg leuk vinden en het een fijne gedachte vinden het aan hun uit te leggen, zodat ze doordeweeks iedere dag patienten even ontspanning kunnen bieden, dan hoor ik dat graag. :)

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Meerdere technieken uitleggen aan medewerkers ziekenhuis

Bericht door Annemie » vr 06 mar 2009 21:43

Goed idee, maar ik woon nogal een eind weg. 4 november is te doen ja. :D Alvast veel plezier.

Gebruikersavatar
Caatje
Bead Fan
Berichten:312
Lid geworden op:wo 24 dec 2003 15:03
Locatie:Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: Meerdere technieken uitleggen aan medewerkers ziekenhuis

Bericht door Caatje » di 21 jul 2009 13:21

Sandra het lijkt mij erg leuk om te doen. Kan je een mailtje naar ze sturen.
Hoe gaat het met jullie?
Groetjes en liefs van Caroline
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

Gesloten