Kinderfeestje, vandaag maar kinderen ho maar..
-
- Bead Addict
- Berichten:2206
- Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
- Locatie:Eibergen
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik ben even boos,
Ik zou vandaag om 4 uur een kinderfeestje hebben voor 6 kids..
dus ik om 3 uur naar de winkel alles klaar zetten enz.. noep drinken alles in huis..
is het 4 uur geen kids..
wachten wachten wachten..
kwart voor 5 ik naar huis.. nog geen kids..
Ik had helaas geen telefoonnummer van deze mensen..
maar heb meteen gemaild dat ik het niet netjes vindt.. om het niet af te zeggen..
ik heb wel wat beters te doen!!
Grrrrrr
Hebben jullie dat ook wel eens?
vanaf 2008 ga ik mensen eerst een bevestiging sturen met daarbij de eis dat ze de helft van het bedrag van te voren over maken.. en dat ze dat alleen terug krijgen als ze op redelijke termijn afzeggen..
Doen meer van jullie dat al op deze manier??
Groetjes Eelke
Ik ben even boos,
Ik zou vandaag om 4 uur een kinderfeestje hebben voor 6 kids..
dus ik om 3 uur naar de winkel alles klaar zetten enz.. noep drinken alles in huis..
is het 4 uur geen kids..
wachten wachten wachten..
kwart voor 5 ik naar huis.. nog geen kids..
Ik had helaas geen telefoonnummer van deze mensen..
maar heb meteen gemaild dat ik het niet netjes vindt.. om het niet af te zeggen..
ik heb wel wat beters te doen!!
Grrrrrr
Hebben jullie dat ook wel eens?
vanaf 2008 ga ik mensen eerst een bevestiging sturen met daarbij de eis dat ze de helft van het bedrag van te voren over maken.. en dat ze dat alleen terug krijgen als ze op redelijke termijn afzeggen..
Doen meer van jullie dat al op deze manier??
Groetjes Eelke
-
- Bead Intelligent
- Berichten:1493
- Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
- Locatie:Eindhoven
- Contacteer:
Jemig, dat zulke mensen bestaan Maar goed misschien is het voor het vervolg altijd handig om de NAW gegevens van klanten zo compleet mogelijk te noteren zodat je altijd kan bellen enz. Misschien is er wel iets gebeurd waardoor men verhinderd was en dan is bellen altijd makkelijk ook voor de toekomst. Daarnaast zou ik inderdaad een bedrag aan laten betalen. Je bent vooraf ook bezig met voorbereidingen en daarom is een aanbetaling wel op z'n plaats vind ik!
Ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
Ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
-
- Bead Addict
- Berichten:2206
- Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
- Locatie:Eibergen
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik heb meerdere malen via de mail om adres of telnummer gevraagd maja dan is ze druk met overleg heen en weer voor welke datum en tijd.. dat ze dat vergeet..
normaal als mensen bellen voor een afspraak is dat 1 van de eerste dingen die ik vraag.. leeftijd aantal kids.. telefoon nummer
Ik hoop dat ze nog antwoord..
Ik weet wel waar ze woont hier in het dorp en de naam ookwel.. mja er zijn er 5 met die naam hier in de het dorp en om die nou allemaal te bellen.... heb ik dan weer niet zon zin in...
Ik heb het wel eens eerder gehad had ik een speciale herfstvakantie workshop waar kids zich voor in konden schrijven .,. datum tijd alles erbij in de krant.. belt er een mevr. die voor 5 kids in 1 keer wou bespreken.. voor de dinsdag prima genoteerd... is het dinsdag.. heb ik alleen maar 2 andere kids.. maar die groep van 5 die kwam maar niet.. en bellen maar werd niet opgenomen.. hmm ze zullen wel onderweg zijn... sorry meiden we wachten nog even.. na een half uurtje toch maar begonnen... workshop voor 2 meiden... later weer bellen zegt die mevr.. jaaaa nee dat is volgende week, volgende week hebben wij herfstvakantie hier.... tja.. leuk misverstand.. want datum en al stond erbij in de krant.. en het is algemeen bekent dat in de omliggende plaatsen het allemaal op andere datums valt.. maargoed moet ik dan maar aan iedereen vragen weet u heel zeker dat deze datum uw herfstvakantie is
Maar ze zijn gewoon de volgende week gekomen .. probleem opgelost..
Ik hoop dat ze reageerd met excuses enz..
Wat voor termijn hanteren jullie, voor afzeggen binnen de .. dagen krijgen jullie het geld terug ?
GRoetjes Eelke
Ik heb meerdere malen via de mail om adres of telnummer gevraagd maja dan is ze druk met overleg heen en weer voor welke datum en tijd.. dat ze dat vergeet..
normaal als mensen bellen voor een afspraak is dat 1 van de eerste dingen die ik vraag.. leeftijd aantal kids.. telefoon nummer
Ik hoop dat ze nog antwoord..
Ik weet wel waar ze woont hier in het dorp en de naam ookwel.. mja er zijn er 5 met die naam hier in de het dorp en om die nou allemaal te bellen.... heb ik dan weer niet zon zin in...
Ik heb het wel eens eerder gehad had ik een speciale herfstvakantie workshop waar kids zich voor in konden schrijven .,. datum tijd alles erbij in de krant.. belt er een mevr. die voor 5 kids in 1 keer wou bespreken.. voor de dinsdag prima genoteerd... is het dinsdag.. heb ik alleen maar 2 andere kids.. maar die groep van 5 die kwam maar niet.. en bellen maar werd niet opgenomen.. hmm ze zullen wel onderweg zijn... sorry meiden we wachten nog even.. na een half uurtje toch maar begonnen... workshop voor 2 meiden... later weer bellen zegt die mevr.. jaaaa nee dat is volgende week, volgende week hebben wij herfstvakantie hier.... tja.. leuk misverstand.. want datum en al stond erbij in de krant.. en het is algemeen bekent dat in de omliggende plaatsen het allemaal op andere datums valt.. maargoed moet ik dan maar aan iedereen vragen weet u heel zeker dat deze datum uw herfstvakantie is
Maar ze zijn gewoon de volgende week gekomen .. probleem opgelost..
Ik hoop dat ze reageerd met excuses enz..
Wat voor termijn hanteren jullie, voor afzeggen binnen de .. dagen krijgen jullie het geld terug ?
GRoetjes Eelke
Balen, verbazingwekkend hoe vaak mensen niet doordenken en totaal niet rekening houden.
Ikzelf lees heel vaak 2 weken, toen ik nog workshops gaf deed ik iets van 5 dagen. Wat je bv kan doen is 70% over laten maken en 30% als ze er zijn, mochten ze te laat afmelden heb je iig wat. Anders surf je even via mijn adressenpagina langs workshopsites, kijk je wat zij erop hebben staan. Maar afmelden tot 5 dagen ervoor is vrij normaal volgens mij...anders vraag je ook mobiele nr vanaf nu.
Ikzelf lees heel vaak 2 weken, toen ik nog workshops gaf deed ik iets van 5 dagen. Wat je bv kan doen is 70% over laten maken en 30% als ze er zijn, mochten ze te laat afmelden heb je iig wat. Anders surf je even via mijn adressenpagina langs workshopsites, kijk je wat zij erop hebben staan. Maar afmelden tot 5 dagen ervoor is vrij normaal volgens mij...anders vraag je ook mobiele nr vanaf nu.
-
- Bead Addict
- Berichten:2206
- Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
- Locatie:Eibergen
- Contacteer:
Hoihoi,
Zoiets dacht ik ook de helft van het bedrag vooraf overmaken. En dan als je voor 2 weken voor de tijd afzegt krijg je je geld terug.. Doe je het korter voor tijd dan niet..
En hoe werken jullie dan bij afzeggingen, zoals er geven zich 10 mensen op (in 1 keer) en er komen er 7...
Geef je voor die 3 dan ook niet die helft terug..
Want laatst had ik bv. een workshop voor 10 personen.. ik koekjes drinken chips enz.. halen... komen er 6!!!! Tja lekker dan had ik helemaal niet zoveel aan koeken enz te hoeven kopen..
Toen dacht ik eigenlijk hadden ze dat ook van te voren moeten melden.. want nu zit ik er mee...
En tuurlijk er kan altijd iemand ziek worden.. Daar zou ik dan ook niet moeilijk over doen en alsnog het geld terug geven misschien.. maar soms denken mensen ook te makkelijk...
Zo heb je ook mensen die denken ach 3 meer of minder maakt niets uit.. denk je er komen 8 mensen.. komen er ineens 11.. ja we hadden het erover met de buurvrouw en die wou ook wel komen en wist nog wel iemand.. enz... Tja heel leuk en gezellie.. maar dan heb je weer te weinig.. moet ik weer stoelen regelen in de buurt.. (heb cafe ernaast dat scheelt..) maar handig is anders..
Groetjes!
Zoiets dacht ik ook de helft van het bedrag vooraf overmaken. En dan als je voor 2 weken voor de tijd afzegt krijg je je geld terug.. Doe je het korter voor tijd dan niet..
En hoe werken jullie dan bij afzeggingen, zoals er geven zich 10 mensen op (in 1 keer) en er komen er 7...
Geef je voor die 3 dan ook niet die helft terug..
Want laatst had ik bv. een workshop voor 10 personen.. ik koekjes drinken chips enz.. halen... komen er 6!!!! Tja lekker dan had ik helemaal niet zoveel aan koeken enz te hoeven kopen..
Toen dacht ik eigenlijk hadden ze dat ook van te voren moeten melden.. want nu zit ik er mee...
En tuurlijk er kan altijd iemand ziek worden.. Daar zou ik dan ook niet moeilijk over doen en alsnog het geld terug geven misschien.. maar soms denken mensen ook te makkelijk...
Zo heb je ook mensen die denken ach 3 meer of minder maakt niets uit.. denk je er komen 8 mensen.. komen er ineens 11.. ja we hadden het erover met de buurvrouw en die wou ook wel komen en wist nog wel iemand.. enz... Tja heel leuk en gezellie.. maar dan heb je weer te weinig.. moet ik weer stoelen regelen in de buurt.. (heb cafe ernaast dat scheelt..) maar handig is anders..
Groetjes!
-
- Bead Addict
- Berichten:2206
- Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
- Locatie:Eibergen
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik heb antwoord van die mevr..
Een vreemd misverstand is het blijkbaar..
Ze had al meerdere keren gemaild met verschillende datum en dan kon ik steeds niet en dat mailde ik dus ook terug..
nu mailde ze van dinsdag 11 dec om 4 uur dan.. mail ik terug is goed staat genoteerd graag telnummer enz.. Mailt zei terug van dus die datum kan echt.. dus ik terug gemaild ja staat genoteerd tot dan!
Blijkbaar heeft ze dit laatste mailtje niet gehad.. en daarom dacht ze dat ik niet kon En ze heeft ook niet de moeite genomen om nog een keer te mailen of te bellen (heb iedere keer mijn telnr erbij gezet..) of het nu wel of niet doorgaat..
terwijl ik dacht alles is duidelijk 2 keer gezegt dat ik kan...
maargoed... beetje raar al met al..
want als ik geen reactie zou krijgen mail ik nog een keer van kan het nou wel of niet??
Ik hoop dat ze nog een nieuwe afspraak wil maken want ik had denk ik best een beetje een boos mailtje gestuurd... omdat ik zon tijd voor niets klaar zat..
Ik ga eens even mooie nieuwe voorwaarden opstellen voor 2008 nieuwe start nieuwe regels
GRoetjes!
Ik heb antwoord van die mevr..
Een vreemd misverstand is het blijkbaar..
Ze had al meerdere keren gemaild met verschillende datum en dan kon ik steeds niet en dat mailde ik dus ook terug..
nu mailde ze van dinsdag 11 dec om 4 uur dan.. mail ik terug is goed staat genoteerd graag telnummer enz.. Mailt zei terug van dus die datum kan echt.. dus ik terug gemaild ja staat genoteerd tot dan!
Blijkbaar heeft ze dit laatste mailtje niet gehad.. en daarom dacht ze dat ik niet kon En ze heeft ook niet de moeite genomen om nog een keer te mailen of te bellen (heb iedere keer mijn telnr erbij gezet..) of het nu wel of niet doorgaat..
terwijl ik dacht alles is duidelijk 2 keer gezegt dat ik kan...
maargoed... beetje raar al met al..
want als ik geen reactie zou krijgen mail ik nog een keer van kan het nou wel of niet??
Ik hoop dat ze nog een nieuwe afspraak wil maken want ik had denk ik best een beetje een boos mailtje gestuurd... omdat ik zon tijd voor niets klaar zat..
Ik ga eens even mooie nieuwe voorwaarden opstellen voor 2008 nieuwe start nieuwe regels
GRoetjes!