Nu heb ik de meeste tips op het forum al gelezen. (Bedankt Marjo voor de links in een ander onderwerp

Nu heb ik nog een paar vraagjes waarmee jullie mij misschien kunnen helpen. Zo vertelde iemand mij dat er zich vaak mensen opgeven voor een workshop en dan niet op komen dagen. Ze zei dat ik het beste van iedereen een voorschot kon vragen. Wat vinden jullie daarvan? Het worden best exclusieve workshop vanwege de technieken maar ook vanwege de kralen. Ik weet niet of het goed voelt om een voorschot te vragen.
Omdat de technieken die ik wil leren best ingewikkeld zijn vroeg ik me af of ik misschien een maximum aan het aantal mensen dat per keer kan meedoen moet stellen. Bijv. 6 of 8. Wat is jullie ervaring daarmee. Ik merk bij die vrijwillige workshops altijd dat er nogal eens om mijn hulp of extra uitleg gevraagd word en als ik me dan voorstel dat er 12 mensen zitten lijkt me dat erg veel. Ook vind ik het belangrijk dat mensen waar voor hun geld krijgen en dat betekend ook genoeg aandacht van mij.
Verder vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met het geven of volgen van een workshop die een dag duurt met een lunch erbij. Er zijn technieken die ik niet in 3 uurtjes kan leren. Ik zou dan kunnen kiezen om er twee dagdelen van te maken maar als mensen dan van ver komen is dat niet handig. Is dat te doen een hele dag voor cursisten? Of word het dan al snel te lang?
Verder vroeg ik mij af of julie nog bepaalde wire technieken hebben die jullie graag willen leren. Ik heb natuurlijk mijn eigen style en dingen die ik graag doe maar misschien is het ook handig om te weten of er een bepaalde techniek erg populair is.
Sorry voor de vele vragen. Alle hulp en suggesties zijn welkom!