meestal is een workshop geven echt leuk maar soms....

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » wo 13 jun 2007 09:20

Hoi! Hier moet je je aan vast houden. Die positieve berichten/telefoontjes geven je inderdaad vleugels.
Als je aan het begin van de workshop aangeeft dat men echt tot 0,40 mag gebruiken kun je ook het voorbeeld van de 'negatieve' party er in het algemeen bij vertellen. MEnsen zullen dan al gauw zoiets hebben van'jeetje, dat KAN toch niet, zo brutaal' dus daardoor zullen zij het ook minder snel doen.
GElukkig zijn er nog veel fatsoendelijke en enthousiaste 'workshoppers' die wel lekker genieten van je mooie winkel (!!!) en een gezellige avond bij jou!
Succes!!!
eelkehas schreef:HOhioi,

Bedankt voor de complimentjes over de winkel!!
Doe mijn best om het zo overzichtelijk mogelijk te houden.

Ik kreeg gister aan het eind van de middag nog iemand aan de telefoon.. die was ook maandag avond geweest met de workshop en had het zo leuk gevonden dat ze waarschijnlijk eind deze maand met collegas van het werk langs wil komen!!! Ze gaf ook nog complimenten over hoe de avond was verlopen enz..

YEh!!!

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » wo 13 jun 2007 09:43

Zo zie je maar Eelke, er zijn altijd vervelende klanten (ik ken het van dichtbij, mijn zus heeft een bloemen/woonaccessoires-winkel), maar de fijne klanten wegen absoluut tegen de minder fijne klanten op.

En er zijn klanten die gewoon altijd iets te zeuren hebben, omdat ze gewoon vervelend zijn.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 16 jun 2007 17:29

Miss is het een idee om de duurdere kralenbakjes af te plakken met schilderstape? staat niet echt fraai een kruis erover heen. maar als ze dan nog met die vingertjes daartussen gaan graaien.....
Ik kan om zulke dingen ook echt niet lachen, je moet er wel je brood mee verdienen!!!
Groetjes van jolanda

Gesloten