Hoe nemen jullie je spullen mee

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:
Hoe nemen jullie je spullen mee

Bericht door Jolanda van soest » ma 14 nov 2005 09:45

Hey hoi,

Hoe nemen jullie alle spullen mee als jullie naar een workshop op locatie gaan??? En hoeveel dozen met kralen nemen jullie mee???
Groetjes van jolanda

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

workshop

Bericht door Debby » ma 14 nov 2005 09:56

hallo

Heb je de zoekfunctie al geprobeerd, er is hierover al heel veel geschreven, succes ermee :lol:

debby

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 14 nov 2005 10:28

Ja heb via de zoekfunctie gedaan en zo goed als alle topics gelezen ( heb vierkante ogen :lol: ) maar het is meer: hoe neem je die spullen mee???? zijn er speciale "steekwagentjes" ofzo te koop anders moet je 100 keer lopen van de auto naar binnen :wink: en das niet echt handig in de stad 8)
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » ma 14 nov 2005 10:32

Je kunt een soort schroevenkoffers bij de Praxis kopen, die heb ik. Daar zitten al sorteervakjes in. Ik heb er zo'n 7 a 8 van, vol kralen dus. En ik kan er twee aan elke hand tegelijk dragen.
De overige dingen (tangetjes, draad etc) zit in plastic kratten. Die heb ik van Xenos, er zijn verschillende maten in.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 14 nov 2005 11:24

Ik gebruik voor mijn materiaal dozen van Pipoos, die passen liggend precies in de boodschappentassen (van stof!) met leren handvaten die je bij o.a. Blokker kunt kopen. Ik heb geloof ik 30 dozen bij me, dat past in 4 of 5 tassen als ik me niet vergis. En dan nog een tas met dozen waar slotjes en veterklemmetjes e.d. in zitten en veters aan een kledinghaakje, en een kist van Xenos met afvalbakjes, tangen, opschrijfblokjes en pennen, matjes e.d. Met een beetje proppen past dat allemaal in een Panda :D .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 14 nov 2005 11:35

Hoihoi,

Ik heb al mijn spulletjes in 4 kratten van de karwei van die simpele met een handvat aan de zijkanten.. die kun je stapelen en in stou ze vol met alle kralenbakken enz.. en dan heb ik als ik weet dat ik niet recht voor de deur kan parkeren een karretje zon inklapbaar karretje op wieltjes erg handig (hebben ze bij doe het zelf winkels) en dan kan daar alles op.
als ik recht voor de deur kan komen met de auto is het even 4 keer heen en weer maar vaak helpen de mensen dan wel ;-)

Groetjes!

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 14 nov 2005 14:21

Esther schreef: Met een beetje proppen past dat allemaal in een Panda :D .
:lol: :lol: :lol: :lol:

@ eelke: das idd wel handig zo'n karretje: k ga de praxis/karwei etc maar ff onveilig maken. :wink: kan ik ook gelijk ff kijken naar die koffers van armande.


:D bedankt voor de tips, heeft iemand dé oplossing dan hou ik (en de rest waarschijnlijk ook 8) ) me aanbevolen :D
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 14 nov 2005 14:25

Nog een :idea: . Als je bij Xenos van die kisten met deksel gaat kopen (geweldige uitvinding), koop dan doorzichtige. Gekleurde zijn veel leuker, maar dat wordt een miskoop want dan moet je -tig keer het deksel er af halen om te kijken wat er in de kist zit (vooral lastig als je er meer dan 1 hebt :lol: ) en of je niks bent vergeten. Met doorzichtige kijk je door de wand en het deksel heen en dus heb je dat probleem niet. :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 14 nov 2005 19:10

Ik gebruik gewoon opvouwbare kratten van de Blokker, daar passen mijn dozen in. Verder neem ik 2 karton dozen mee (Ikea) en dat stapelt lekker. Verder een handige vent die alles voor me binnendraagt, maar ik weet niet waar ze die verkopen....? :wink: :D
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 14 nov 2005 19:17

Saartje schreef:Ik gebruik gewoon opvouwbare kratten van de Blokker, daar passen mijn dozen in. Verder neem ik 2 karton dozen mee (Ikea) en dat stapelt lekker. Verder een handige vent die alles voor me binnendraagt, maar ik weet niet waar ze die verkopen....? :wink: :D
Bij gebrek aan een handige vent werkt het ook goed met moeders. :relax:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 14 nov 2005 20:45

ik heb net 2 opbergsystemen gekocht bij de praxis. Hier kan ik de (doorzichtige :wink: ) dozen inzetten die ik allemaal al had (dus blijft t mooi 1 geheel). In iedere "koffer" passen 10 van die sorteerdozen en dan nog spullen in de vakjes en naast de dozen past er ook nog veel rommel in. Dus ik ben helemaal happy :D De koffers zitten op wieltjes dus de moeder en kerel kunnen thuis blijven :lol: :lol:

Bedankt allemaal voor jullie tips!!!!!! van mij mag deze topic gesloten worden maar miss dat iemand anders nog vragen ofzo heeft hierover :?:
Groetjes van jolanda

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » wo 16 nov 2005 07:08

Ik heb mijn kralen en onderdelen allemaal in plastic bakjes met vakjes, en als ik een ws heb dan gaat alles in een grote koffer op wieltjes.
De buren denken elke keer dat we gaan scheiden als ik weer met die grote koffer vertrek :wink: .

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 16 nov 2005 21:50

Bij budgettips staat een plaatje van die opbergkoffers zoals ik die gister heb gekocht bij de praxis. Zo handig joh ben er helemaal blij mee!!!!

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=
Groetjes van jolanda

Gesloten