ik moet zo verder maar ik heb wel even snel een paar tips:
- de 10,- is meestal exclusief benodigdheden. ik deed het zo pas 15,- inclusief benodigdheden, is volgens mij wel redelijk goedkoop.
- hoe lang moet de workshop circa duren? als het 1 a 1,5 uur moet zijn kan je het beste rijgen doen. ik heb zo pas workshop bedelketting gedaan en dat was toch te lastig, het kettelen wilde niet goed lukken en sommige kinderen waren ook meer melig. dus ik zou zeker rijgen doen, dan kunnen ze lekker mooie kralen uitkiezen en hoef je geen technieken uit te leggen.
- hello kitty zou ik niet doen, ik dacht eerst dat het wel leuk zou zijn voor die leeftijd maar ik denk daar nu anders over.
- ik zou kijken wat het makkelijkst is, glazen of plastic kralen, volgens mij zijn beiden wel ok. wat wel heel makkelijk voor je zou zijn, is gewoon meerdere mixen kopen, en dan bv 250 gram per kleur. dan hebben ze meteen heel veel keus qua kleur en vorm en hoef jij niet al te veel geld te investeren. dan leg je de mix in een grote bak en kiezen ze zelf mooie kralen uit. zo doe ik het de laatste tijd ook bij wire workshops en dat bevalt goed, ik legde tot dusver ook kralen los per kleur erbij maar ze gebruikten alleen maar de mixen.
- je hebt niet genoeg rijgborden...anders koop je 'n speciale stofje waar de kralen niet vanaf zullen glijden? dat is niet zo duur en dan rollen de kralen tenminste niet weg.
enneh, dit is zeker de 1ste keer? als je er onzeker over bent kan je het anders misschien zeggen, dan weten zij het alvast en dan kan jij je minder zenuwachtig maken, want ze zijn dan toch al 'gewaarschuwd' dat het voor jou de 1ste keer is. en meestal kan er maar weinig fout gaan hoor, zolang je maar niets vergeten bent en het niet te moeilijk maak.
succes!