Het was een hele leuke en ook leerzame ervaring. Het was echt heel erg druk, ik denk dat er in drie dagen tijd wel 50.000 mensen voorbij gekomen zijn. De brandweer heeft van tijd tot tijd de zaal gesloten voor nieuwe bezoekers, het was echt heftig af en toe. Er waren minder kinderen op de fair dan ik had verwacht, veel minder dan op de fair waar ik in april stond. Ik had dus meer dan genoeg. Ik heb ook wel redelijk verkocht, maar de mensen lieten de dure dingen links liggen en kozen voor de goedkope sieraden en dat scheelt heel veel omzet natuurlijk. Ik heb veel oorbellen verkocht en simpele kettingen met een hangertje.
Ik heb na de fair veel leuke reacties gehad, mensen die info wilden over kinderfeestjes en veel nieuwe klanten op de website, dus ik ben benieuwd hoe dat doorloopt.
De organisatie van de fair was zeer slecht, er zijn een paar dingen helemaal verkeerd gegaan. Ik had de verkeerde stand, de gehuurde tafels stonden er niet, ik had geen electriciteit. Een aantal andere standhouders hadden dezelfde problemen. Sint en de kerstman zouden er zijn, nou ik heb ze niet gezien. Er was geen kerstsfeer, geen kerstmuziek.
Op zich ben ik wel positief, maar misschien wacht ik eerst even af hoe ze het volgend jaar aanpakken voor ik weer meedoe.