kralen bij ebay?
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Oh dat is heel simpel, je gaat naar http://www.ebay.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, dan staat er ergens links een vakje met zoeken, daar typ je kralen in en dan zie je het vanzelf ze hebben best veel. met kopen op ebay heb ik geen ervaring. dus daar kan ik je niets over vertellen!
Succes
Succes
-
- Bead Starter
Kralen op ebay kopen
Ik koop vaak op Ebay en ik vind het best een prettige (2dehands)internetshop. Je kunt zelfs zien hoe betrouwbaar de verkoper is. Echt prettig om te weten dat je je spullen na vooruitbetaling ook daadwerkelijk in huis krijgt.
Je kunt bij ebay zoeken op hobby en overige hobby. Of bij de algemene zoekopdracht bijvoorbeeld kralen intypen. Alleen het bieden vind ik lastig want als je een keer de kralen wilt hebben die je voor ogen hebt en je bent overboden en de bieding is afgelopen dan plas je naast de boot. Vaak zijn dit ook eenmalige aanbiedingen. Dat vind ik er zo rot aan. Je moet je bieding in de gaten houden. Dit kun je instellen in MIJN EBAY.
TIP:
De veiling heeft een einddatum en tijd. Biedt pas op het laatste moment dat de veiling bijna is afgelopen zo heb je meer kans dat je de kralen hebt. Zo blijft de prijs ook laag en vaak wordt het door de andere bieders vergeten!
Je kunt bij ebay zoeken op hobby en overige hobby. Of bij de algemene zoekopdracht bijvoorbeeld kralen intypen. Alleen het bieden vind ik lastig want als je een keer de kralen wilt hebben die je voor ogen hebt en je bent overboden en de bieding is afgelopen dan plas je naast de boot. Vaak zijn dit ook eenmalige aanbiedingen. Dat vind ik er zo rot aan. Je moet je bieding in de gaten houden. Dit kun je instellen in MIJN EBAY.
TIP:
De veiling heeft een einddatum en tijd. Biedt pas op het laatste moment dat de veiling bijna is afgelopen zo heb je meer kans dat je de kralen hebt. Zo blijft de prijs ook laag en vaak wordt het door de andere bieders vergeten!
Liefs,
Sandra
Sandra
website om op het laatste moment te bieden bij Ebay
Hoi, ik doe al een aantal jaren "zaken" op Ebay. Verkoop voornamelijk de kleding van mijn kinderen, en koop ook vanalles
Nou kreeg ik een paar maanden geleden een goed tip van iemand naar een site, die op het laatste moment voor je biedt.
De site heet
http://www.en.snip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet je net als bij Ebay aanmelden. Ik heb dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord genomen, dat vond ik het makkelijkste. Je typt het objectnummer in van bijv de kralen die je graag wil hebben, en je maximale bedrag, dat je wilt uitgeven. En dat is het. Snip biedt voor jou op het laatste moment. Tenzij er natuurlijk in de tussentijd meer geboden is dan jouw hoogste bedrag. Het is echt heel handig. Ik heb het van het weekend nog gebruikt met kraaltjes die ik graag wilde hebben.
Als het goed is, maar dat gebeurt niet altijd, dan krijg je van Snip een berichtje als de prijs boven jouw prijs uitgestegen is.
Zo hoef je dus niet "het object" in de gaten te houden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Dyonne.

Nou kreeg ik een paar maanden geleden een goed tip van iemand naar een site, die op het laatste moment voor je biedt.
De site heet
http://www.en.snip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet je net als bij Ebay aanmelden. Ik heb dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord genomen, dat vond ik het makkelijkste. Je typt het objectnummer in van bijv de kralen die je graag wil hebben, en je maximale bedrag, dat je wilt uitgeven. En dat is het. Snip biedt voor jou op het laatste moment. Tenzij er natuurlijk in de tussentijd meer geboden is dan jouw hoogste bedrag. Het is echt heel handig. Ik heb het van het weekend nog gebruikt met kraaltjes die ik graag wilde hebben.
Als het goed is, maar dat gebeurt niet altijd, dan krijg je van Snip een berichtje als de prijs boven jouw prijs uitgestegen is.
Groetjes Dyonne.

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Re: website om op het laatste moment te bieden bij Ebay
En aan dat soort praktijken heb ik nou zo'n ROTHEKEL HE!! want als je nou je LOT verliest aan iemand die er ook ngo wat voor doet dan is het niet zo erg maar aan die klote computers!! Nee is geen stijl!! en ja ik ben al genoeg gepakt door die klote snipers!!dyonne schreef:. Het is echt heel handig. Ik heb het van het weekend nog gebruikt met kraaltjes die ik graag wilde hebben.
Groetjes Dyonne.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
- Bead Starter
alarm
Nog een tip. Zet je alarm een paar minuten voordat de bieding afloopt in je mobiel. En biedt dan! Zo is het mij tot nu toe gelukt
. Sorry Ria
.

Liefs,
Sandra
Sandra
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hoi hoi,
ik heb de afgelopen twee weken geregeld iets via ebay gekocht (ging elke keer heel goed, vaak was ik de enige bieder) maar ik kan niet zeggen dat ik over het algemeen heel tevreden was over de spullen die ik thuis gestuurd kreeg....de foto's die erbij staan vind ik vaak bedrieglijk, de kralen lijken bijvoorbeeld veel groter dan ze in werkelijkheid zijn.
Zie ook even mijn berichtje bij "ruilen en verkopen"!
Nee, ik ben een veel groter fan van Marktplaats.....
Liefs,
Maartje
ik heb de afgelopen twee weken geregeld iets via ebay gekocht (ging elke keer heel goed, vaak was ik de enige bieder) maar ik kan niet zeggen dat ik over het algemeen heel tevreden was over de spullen die ik thuis gestuurd kreeg....de foto's die erbij staan vind ik vaak bedrieglijk, de kralen lijken bijvoorbeeld veel groter dan ze in werkelijkheid zijn.
Zie ook even mijn berichtje bij "ruilen en verkopen"!
Nee, ik ben een veel groter fan van Marktplaats.....
Liefs,
Maartje