Super goed idee!!! Nu kan je dus gewoon met wat spijkertjes, een houtenplaatje en een plaatje figuren buigen, zonder een wire artist (heb ik dat rotding ook niet meer nodig hehehe
zelf je wire artist maken
http://members.aol.com/unachite/tutoria ... rial2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Super goed idee!!! Nu kan je dus gewoon met wat spijkertjes, een houtenplaatje en een plaatje figuren buigen, zonder een wire artist (heb ik dat rotding ook niet meer nodig hehehe
)
Volgens mij hebben ze op die site gewoon naalden gebruikt (needles) en ze hadden het over 'foam'. Dat is toch schuim??? Het is in ieder geval wel een superidee zo, zeg!!!
Wat voor draad kun je hier het beste voor gebruiken? Ik heb nog ijzerdraad liggen van 0,6 mm. Is dit geschikt voor wire??
groetjes, Nessy
Wat voor draad kun je hier het beste voor gebruiken? Ik heb nog ijzerdraad liggen van 0,6 mm. Is dit geschikt voor wire??
groetjes, Nessy
Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
Wat alleen wel vervelend was......dat plaatmateriaal is niet te vinden in een hanteerbare maat, ik moest dus een grote plaat kopen.
En die pennetjes die ik gebruikt heb........heb ik ook 3 dozen van moeten kopen (3 verschillende maten). Heb dus een hele boel over.
En toen kreeg ik t idee om van tgeen ik teveel had er gewoon meer te maken en dan kijken of ik ze kan verkopen.
Dus als iemand intresse heeft dan hoor ik t wel.

Wat alleen wel vervelend was......dat plaatmateriaal is niet te vinden in een hanteerbare maat, ik moest dus een grote plaat kopen.
En die pennetjes die ik gebruikt heb........heb ik ook 3 dozen van moeten kopen (3 verschillende maten). Heb dus een hele boel over.
En toen kreeg ik t idee om van tgeen ik teveel had er gewoon meer te maken en dan kijken of ik ze kan verkopen.

Zie je wel dat verslavingen niet altijd slecht hoeven te zijn 
heej dat is een idee zeg, mijn pap heeft nog zo'n aluminium plaat liggen die geponst is dus de gaatjes zitter er al in. En die popnagels (zo heten die pennetjes) daar heeft ie er zooooooveel vanyoyo schreef:Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
Ik weet dat die pennetjes zo hetenmilebla schreef:heej dat is een idee zeg, mijn pap heeft nog zo'n aluminium plaat liggen die geponst is dus de gaatjes zitter er al in. En die popnagels (zo heten die pennetjes) daar heeft ie er zooooooveel vanyoyo schreef:Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
Ik heb helaas geen vader die zulke spullen heeft liggen
ooow het was niet de bedoeling om verkeerd over te komen hoor, bedoelde het meer uit blijdschap dat ik dit eens mooi aan pap kon vragen. excusesyoyo schreef:Ik weet dat die pennetjes zo hetenmilebla schreef:heej dat is een idee zeg, mijn pap heeft nog zo'n aluminium plaat liggen die geponst is dus de gaatjes zitter er al in. En die popnagels (zo heten die pennetjes) daar heeft ie er zooooooveel vanyoyo schreef:Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
![]()
Ik heb helaas geen vader die zulke spullen heeft liggen
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
[/quote]ooow het was niet de bedoeling om verkeerd over te komen hoor, bedoelde het meer uit blijdschap dat ik dit eens mooi aan pap kon vragen. excuses[/quote]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht dat je t zo bedoeld zou hebben
Is toch alleen maar fijn dat je vader dit heeft en ik je op t idee breng
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht dat je t zo bedoeld zou hebben
Is toch alleen maar fijn dat je vader dit heeft en ik je op t idee breng