zelf je wire artist maken

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
meggie
Bead Addict
zelf je wire artist maken

Bericht door meggie » zo 31 okt 2004 12:00

http://members.aol.com/unachite/tutoria ... rial2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Super goed idee!!! Nu kan je dus gewoon met wat spijkertjes, een houtenplaatje en een plaatje figuren buigen, zonder een wire artist (heb ik dat rotding ook niet meer nodig hehehe :twisted: )

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » zo 31 okt 2004 12:02

goed idee idd :D
kralen zijn geweldig... =)

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 31 okt 2004 13:08

Leuke tip!! Dat ga ik een keer proberen.

Groetjes Sharon
Groetjes,
Sharon

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 31 okt 2004 16:06

goed idee. ik heb wel even je topictitel gewijzigd, da's wat handiger voor de lezers. ;)

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » zo 31 okt 2004 16:53

bedankt Sandra, ik wist niet wat ik daar neer moest zetten....... :oops:

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 31 okt 2004 20:30

Goed :idea:
Groetjes Ellen.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 01 nov 2004 17:23

Gaaf idee!. Ik heb niet zo'n ding, maar zou het misschien wel eens willen proberen. Dit is lekker voordelig. Trouwens, ik wist niet dat een echte Wire Artist zo'n rotding was :wink: .

Groetjes Baukje

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » ma 01 nov 2004 17:41

haha, ik vind hem nogal irritant, die pinnetjes vallen er de hele tijd uit, en zoveel boeiends kun je er niet mee maken!

Ik ga het vanmiddag proberen met die spijkertjes en een plaatje, ik heb hamertje tik in de kast staan, kijken of het daarmee lukt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nessy
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door nessy » di 02 nov 2004 11:59

Volgens mij hebben ze op die site gewoon naalden gebruikt (needles) en ze hadden het over 'foam'. Dat is toch schuim??? Het is in ieder geval wel een superidee zo, zeg!!! :P
Wat voor draad kun je hier het beste voor gebruiken? Ik heb nog ijzerdraad liggen van 0,6 mm. Is dit geschikt voor wire??

groetjes, Nessy :turtle

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » di 02 nov 2004 14:49

ja, dikkere is beter voor van die figuurtjes maar met dunnere gaat het ook wel, het is alleen minder stevig

yoyo
Bead Starter

Bericht door yoyo » wo 23 nov 2005 09:37

Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
Wat alleen wel vervelend was......dat plaatmateriaal is niet te vinden in een hanteerbare maat, ik moest dus een grote plaat kopen.
En die pennetjes die ik gebruikt heb........heb ik ook 3 dozen van moeten kopen (3 verschillende maten). Heb dus een hele boel over.
En toen kreeg ik t idee om van tgeen ik teveel had er gewoon meer te maken en dan kijken of ik ze kan verkopen.
Dus als iemand intresse heeft dan hoor ik t wel.

Afbeelding
Zie je wel dat verslavingen niet altijd slecht hoeven te zijn :-)

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 23 nov 2005 09:55

yoyo schreef:Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.
Wat alleen wel vervelend was......dat plaatmateriaal is niet te vinden in een hanteerbare maat, ik moest dus een grote plaat kopen.
En die pennetjes die ik gebruikt heb........heb ik ook 3 dozen van moeten kopen (3 verschillende maten). Heb dus een hele boel over.
En toen kreeg ik t idee om van tgeen ik teveel had er gewoon meer te maken en dan kijken of ik ze kan verkopen.

Afbeelding
heej dat is een idee zeg, mijn pap heeft nog zo'n aluminium plaat liggen die geponst is dus de gaatjes zitter er al in. En die popnagels (zo heten die pennetjes) daar heeft ie er zooooooveel van :idea:
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

yoyo
Bead Starter

Bericht door yoyo » wo 23 nov 2005 10:43

milebla schreef:
yoyo schreef:Ik heb er ook 1 zelf gemaakt (10x8 cm) , maar dan heel anders. Echt super stevig en de pennetjes vallen er nooit uit.

Afbeelding
heej dat is een idee zeg, mijn pap heeft nog zo'n aluminium plaat liggen die geponst is dus de gaatjes zitter er al in. En die popnagels (zo heten die pennetjes) daar heeft ie er zooooooveel van :idea:
Ik weet dat die pennetjes zo heten :D
Ik heb helaas geen vader die zulke spullen heeft liggen :(

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 23 nov 2005 10:59

yoyo schreef:
milebla schreef:

Afbeelding
Ik weet dat die pennetjes zo heten :D
Ik heb helaas geen vader die zulke spullen heeft liggen :(
ooow het was niet de bedoeling om verkeerd over te komen hoor, bedoelde het meer uit blijdschap dat ik dit eens mooi aan pap kon vragen. excuses
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

yoyo
Bead Starter

Bericht door yoyo » wo 23 nov 2005 12:04

[/quote]ooow het was niet de bedoeling om verkeerd over te komen hoor, bedoelde het meer uit blijdschap dat ik dit eens mooi aan pap kon vragen. excuses[/quote]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht dat je t zo bedoeld zou hebben
Is toch alleen maar fijn dat je vader dit heeft en ik je op t idee breng :lol:

Gesloten