wanner plaksteentes/similisteentjes?

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
petraatje
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 07 feb 2010 19:25
wanner plaksteentes/similisteentjes?

Bericht door petraatje » zo 07 feb 2010 19:37

Ik heb van iemand wat spullen overgenomen waaronder ook allerlei ornamenten waar je steentjes op moet plakken. Maar ik weet niet wat ik voor steentjes moet gebruiken, met of zonder puntje aan de achterkant? of plaksteentjes? En waar is hotfix dan voor? Er zijn ook ornamenten bij waar een behoorlijk groot steentje in moet, een halve kraal, ovaal of rond. Wie helpt me met advies? Petra

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: wanner plaksteentes/similisteentjes?

Bericht door sanegdokter » ma 08 feb 2010 08:34

Hoi, op ornamenten kan je heel goed platte steentjes gebruiken om te plakken met strasslijm. Als ze een puntje hebben heb je een gaatje nodig waar het steentje in past anders gaat ie nooit vast. Als je nu eens een foto plaatst waar je nog meer niet uit komt dan is het misschien iets duidelijker. :wink: Hotfix, de naam zegt het al, daar heb je een apparaatje voor nodig. Hier een gebruiksaanwijzing van de hotfix; http://www.hotfix-studio.be/info/Applic ... aanwijzing
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Femfix
Bead Interested
Berichten:133
Lid geworden op:vr 01 jan 2010 15:16
Locatie:Druten
Contacteer:

Re: wanner plaksteentes/similisteentjes?

Bericht door Femfix » ma 08 feb 2010 09:38

Hotfix heeft een lijmlaagje die onder hitte verwamt word.
Voor aparte materialen kun je ze wel gebruiken alleen dan adviseer ik om ze te verwarmen met een aplicator of met sieradenlijm te bevestigen.
En hotfix kun je niet verwerken op gladde ondergronden dan moet je sieraden lijm zowiezo gebruiken.

Werk zelf met hotfix vandaar , alleen dan op kleding of canvas.:wink:
Veel liefs van Femke

Gesloten