Echtheid van de swarovski
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Misschien een vreemde/stomme vraag hoor, maar hoe weet je dat, als je dus swarovsi ergens koopt, het echt is??
Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes Bianca
Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes Bianca

-
frietje van dam
Re: Echtheid van de swarovski
ten eerste bij een vertrouwde site kopen.
als je ergens 100 swarovski kralen voor een prikje kan kopen dan kun je er zeker van zijn dat ze uit china komen en dus vals zijn.
ook kun je het aan de afwerking zien leg maar eens een echte naast een valse en je kunt meteen zien welke de valse is.
liefs frietje
als je ergens 100 swarovski kralen voor een prikje kan kopen dan kun je er zeker van zijn dat ze uit china komen en dus vals zijn.
ook kun je het aan de afwerking zien leg maar eens een echte naast een valse en je kunt meteen zien welke de valse is.
liefs frietje
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Bedankt, ik ben net een beginner ermee dus ik weet het verschil dus echt niet. Heb dus geen echte of nep hier liggen.
Welke webshops kun je vertrouwen dat zij de echte verkopen?
Welke webshops kun je vertrouwen dat zij de echte verkopen?

In Nederland kun je ze niet goedkoper krijgen dan 8 cent per 4 mm bicone kraaltje (dat is altijd mijn graadmeter qua prijs) dit is bij http://www.nessidesign.nl/ de site handwerkparadijs kan goedkoper zijn, maar omdat er hele slechte ervaringen zijn bij die site bestel ik daar niet meer
groetjes ikke

- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Bedankt ik zal eens rondkijken!
Heb namelijk een opdracht van mijn tante om sterling zilveren oorstekers met ab kristal swarovski te maken voor kerst voor haar zus!
Ik heb ondertussen ook gekeken op webshops die ik in mijn favorieten heb staan en nu heb ik ook de websites van sayila.nl en kralenkwarts gezien... heeft iemand daar ervaring ermee??
Nogmaals dank...
Groetjes Bianca
Heb namelijk een opdracht van mijn tante om sterling zilveren oorstekers met ab kristal swarovski te maken voor kerst voor haar zus!
Ik heb ondertussen ook gekeken op webshops die ik in mijn favorieten heb staan en nu heb ik ook de websites van sayila.nl en kralenkwarts gezien... heeft iemand daar ervaring ermee??
Nogmaals dank...
Groetjes Bianca

als je de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat ze al vaak zijn aangeraden bij waar kan ik kopen dus die zijn prima.
ik heb zelf trouwens ook wat kleuren swarovski.
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:

oh geeft niet hoor, bedoelde niet eens dat je niet hoefde te vragen, bedoelde meer dat het prima shops zijn die al jaren bestaan, zijn al vaak opgenoemd, dus niets mis mee.