Kraaltjes van de pipoos

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Kraaltjes van de pipoos

Bericht door Lynn » ma 25 jun 2007 15:17

Hoi hoi,

Ik heb laatst kraaltjes gekocht bij de pipoos maar ze geven zwarte kleur af :cry: . Het gaat om mat zwarte ronde kraaltjes. De kraaltjes die afgeven, hangen op het sleutelbeen als ik de ketting draag. Misschien komt het door mijn parfum, maar ik weet het niet.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik vind het namelijk erg jammer als ik de kraaltjes niet kan gebruiken want ze waren niet heel goedkoop :(

Alvast bedankt!

Groetjes Lynn

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » ma 25 jun 2007 15:48

Je kunt het beste parfum opspuiten, laten drogen en dan de ketting omdoen. Maar als je dat gedaan hebt en de kralen geven alsnog af, vind ik het een beetje vreemd.

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » ma 25 jun 2007 16:30

T@mara schreef:Je kunt het beste parfum opspuiten, laten drogen en dan de ketting omdoen. Maar als je dat gedaan hebt en de kralen geven alsnog af, vind ik het een beetje vreemd.
Als je dat gedaan hebt, vind ik het ook vreemd, ik zou teruggaan.
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » ma 25 jun 2007 16:34

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties,
Ik zal de ketting eens dragen zonder parfum, dan weten we gelijk of het daar aan ligt. En anders ga ik inderdaad wel even terug naar de winkel.

Groetjes Lynn

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » ma 25 jun 2007 18:15

Succes met je kraaltjes! Laat je even weten hoe het afloopt?

Enne, je kan je even voorstellen bij Wie ben jij. Het is altijd leuk om te weten wie het forum komt versterken! :wink:

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » ma 25 jun 2007 18:30

Lynn schreef:Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties,
Ik zal de ketting eens dragen zonder parfum, dan weten we gelijk of het daar aan ligt. En anders ga ik inderdaad wel even terug naar de winkel.

Groetjes Lynn
ik heb precies hetzelfde gehad met rocailles van pipoos in kleine vierkante doosjes.
die gaven ook af , ik had een freeform armband gemaakt ,maar met het dragen (en er zat geen parfum op mijn pols) zag ik de kleuren van de armband ook op mijn pols zitten.
ben er ook mee terug geweest ,maar ik was de eerste die een klacht daarover had dus :roll: (met andere woorden het zal wel aan jezelf liggen ,zo keek ze me aan ) kon ze er niets aan doen . ja duhhh de hoeveelste moet je dan zijn bij een klacht :twisted:

ik heb er ook niets meer gekocht ,ik vind de klantvriendelijkheid op kralensites over het algemeen veeeel beter!
ik vind pipoos alleen maar duur en een slechte service hebben ze daar .

succes en ik hoop dat ze voor jou wat klantvriendelijker zijn bij de pipoos waar jij ze gekocht hebt! :D
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

poppymieke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door poppymieke » ma 25 jun 2007 21:16

Ik heb dat ook voorgehad met gouden rocailles van sayila : na 1 keer dragen zat er gewoon geen kleur mee op !
Ik heb dat ook gemeld, maar hun reactie was onmiddellijk : je kan niks terugkrijgen want de termijn daarvoor is vervallen...
Vond ik ook niet echt de reactie die je op zo iets moet geven....

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » di 26 jun 2007 09:38

Ik zal deze week bij de pipoos langs gaan en dan hoop ik dat ze iets voor me kunnen betekenen. Ik verwacht er alleen niets van want dan kan het alleen maar positief uitpakken.

jammie
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door jammie » di 26 jun 2007 10:21

ik heb van de pipoos ook kleine kraaltjes die afgeven. als je ze 1 keer draadt, is alle kleur eraf. heb ik voornamelijk bij de parelmoer roze kleur. met groen en wit heb ik het nog niet gehad.
groetjes,
samantha

Ann
Bead Interested

Bericht door Ann » wo 04 jul 2007 18:20

Met glaskralen kan je dat dikwijls meemaken. Bv ook de matte zwarte van Gütermann hebben dat. Ook heb ik het voorgehad met een kleurenmix (in een webwinkel gekocht); het zijn echter enkel de glaskralen die in het decolleté hangen die afschilferen. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met zweet. Ik verwittig de dames altijd dat ze geen EDT of parfum mogen spuiten... Ik ga ze nu proberen te herstellen met nagellak en een laagje fimovernis erover?
De enige glaskralen die goed van kwaliteit zijn, zijn die van Swarovski, maar ze zijn dan ook wat duurder...

Gesloten