tip : opslagen van ideetjes uit tijdschriften en boeken

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
dolfijn
Bead Lover
Contacteer:
tip : opslagen van ideetjes uit tijdschriften en boeken

Bericht door dolfijn » wo 10 jan 2007 20:54

Ik heb ondertussen een groot aantal boeken en tijdschriften .

Ik vind het zalig om in die spullen te bladen maar als ik iets nodig heb dan weet ik niet meer waar het is .

Nu heb ik het volgende bedacht :
  • ik neem een digitale foto van het project of pagina , ook van de voorzijde van het tijdschrift .
    bij het opslaan van de fotos op de pc geef ik als filenaam voor de foto de titel en de pagina , vb: beadstyle nr 10 pagina 60, dan weet ik het altijd terug te vinden .
    Je kan het ook gewoon op een papiertje schrijven en dat bij op de pagina leggen en dan de foto trekken, dan zie je het altijd
    als je ooit eens gebrek hebt aan inspiratie dan kijk je naar een slideshow en laat de ideetjes aan je voorbij gaan ...heb je wat gezien dat je wil proberen ... je hebt je project binnen enkele minuten in je handen !!
    je kan ook perfect foto's trekken vn geschreven instructies uit bv een boek en het op je scherm lezen ...handig als je eens ergens een kort artikeltje wil bijhouden ..of uit de bib ...zolang het maar voor eigen gebruik is mag dat wel

je kan bv een folder maken voor halskettingen , eentje voor armbanden , enz ....en eentje voor internetfoto's of links .
    steek niet alles in een aparte folder als je graag een slideshow hebt !!
zo blijven ook je tijdschriften langer mooi !
Groetjes,
Linda

Gesloten