Bustes Elfenatelier
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Regelmatig krijg ik de vraag waar ik mijn bustes vandaan haal (voor een voorbeeldje-klik op het www-knopje).
Ik heb die enkele jaren geleden gekocht in het Elfenatelier in Leuven. Toen was het 4 voor 100 euro.
Daarstraks zag ik dat ze ze opnieuw verkopen, ze zijn iets goedkoper nu. Ik denk iets meer dan 21 euro voor één, en 5 voor 100 euro.
Misschien dat er wel iemand geïnteresseerd is?
Groetjes, Katrien
Ik heb die enkele jaren geleden gekocht in het Elfenatelier in Leuven. Toen was het 4 voor 100 euro.
Daarstraks zag ik dat ze ze opnieuw verkopen, ze zijn iets goedkoper nu. Ik denk iets meer dan 21 euro voor één, en 5 voor 100 euro.
Groetjes, Katrien
Laatst gewijzigd door katskralen op zo 17 dec 2006 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bustes Elfenatelier
Heb die mooie buste van je altijd bewonderd ... dank voor de tip.katskralen schreef:Regelmatig krijg ik de vraag waar ik mijn bustes vandaan haal (voor een voorbeeldje-klik op het www-knopje).
Heb nu net op de site van het Elfenatelier zitten neuzen ... op zoek naar dat moois maar ik raak daar behoorlijk gedesoriënteerd.

En zou één van de Belgische dames eventueel voor mij zo'n buste willen kopen en opsturen naar Nederland of willen bewaren tot de kralenmeeting ... ik geloof niet dat het Elfenatelier aan verkoop via het internet doet ... toch?!
Groetjes Wendy
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik dacht dat ik in de winkel gezien had dat je ze ook per stuk kon kopen.
Op de site zie ik ze ook niet meteen staan.
Ik denk als je ze een mailtje stuurt dat ze het evt. wel willen opsturen hoor. Maar desnoods wil ik het ook wel doen. Ik woon op een kwartiertje stappen van het Elfenatelier. Pb me maar als ze het zelf niet willen opsturen.
Op de site zie ik ze ook niet meteen staan.
Ik denk als je ze een mailtje stuurt dat ze het evt. wel willen opsturen hoor. Maar desnoods wil ik het ook wel doen. Ik woon op een kwartiertje stappen van het Elfenatelier. Pb me maar als ze het zelf niet willen opsturen.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
frieda van dam schreef:je kunt ze ook vinden in een winkel voor etalagemateriaal in wit zwart en huidskleur.
liefs frietje
Hoi Frietje is dat een internetwinkel of een etalagewinkel in Belgié?
Heb je misschien wat meer aanwijzingen?

Groetjes Conny
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik heb geen adres maar ik meen ze ooit eens gezien te hebben in een winkel voor etalagematriaal het is wel voor profesionelen.cakira schreef:frieda van dam schreef:je kunt ze ook vinden in een winkel voor etalagemateriaal in wit zwart en huidskleur.
liefs frietje
dus ik neem aan dat het wel te vinden is in meerdere winkels cakira
kijk eens via internet.
liefs frietje

kralengek
Thanksfrieda van dam schreef:ik heb geen adres maar ik meen ze ooit eens gezien te hebben in een winkel voor etalagematriaal het is wel voor profesionelen.cakira schreef:frieda van dam schreef:je kunt ze ook vinden in een winkel voor etalagemateriaal in wit zwart en huidskleur.
liefs frietje
dus ik neem aan dat het wel te vinden is in meerdere winkels cakira
kijk eens via internet.
liefs frietje

Groetjes Conny
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: