aanbieding praxis sorteerdozen
- jappeleintje
- Bead Believer
Hoi!
Ik was vandaag bij de Praxis en ze hadden doorzichtige sorteerdozen in de aanbieding, 2,89 euro per stuk.
Ik heb geen idee wat ze daar normaal eigenlijk kosten?
Ik heb er een paar meegenomen; er zitten van die losse stukjes bij, zodat je zelf de vakjes op maat kan maken...nadeel: ik vond de schuifjes er moeilijk erin gaan.
gr. Monique
Ik was vandaag bij de Praxis en ze hadden doorzichtige sorteerdozen in de aanbieding, 2,89 euro per stuk.
Ik heb geen idee wat ze daar normaal eigenlijk kosten?
Ik heb er een paar meegenomen; er zitten van die losse stukjes bij, zodat je zelf de vakjes op maat kan maken...nadeel: ik vond de schuifjes er moeilijk erin gaan.
gr. Monique
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Als je Praxis intoetst bij de zoekfunctie kom je een aantal topics tegen, o.a. deze:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=20103
Zo te zien is dat de normale prijs.
Ze hebben soortgelijke dozen bij Blokker voor €1,99 (ook hierbij gaan de schotjes er moeilijk in).
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=20103
Zo te zien is dat de normale prijs.
Ze hebben soortgelijke dozen bij Blokker voor €1,99 (ook hierbij gaan de schotjes er moeilijk in).
~Audrey~
- jappeleintje
- Bead Believer
- goldenkim
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag 2 praxis sorteerdozen gekocht en we hebben al de hele middag ruzie
Als ik de schotjes er met veel geweld in krijg, dan staat niet alleen het schotje bol, maar ook de zijwanden. En ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer uit...
Gaan de schotjes er bij jullie ook zo moeilijk in?
Als ik de schotjes er met veel geweld in krijg, dan staat niet alleen het schotje bol, maar ook de zijwanden. En ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer uit...
Gaan de schotjes er bij jullie ook zo moeilijk in?
Groetjes van Sandra
kan je over dit soort dingen niet klagen bij de winkel? die dingen zouden toch normaal moeten passen lijkt mij
het verschilt trouwens wel per schotje. als je er meerdere probeert kan je vaak wel een goed passende vinden, maarja kost ook weer zoveel tijd
met een scherp mes iets proberen af te schaven moet wel lukken denk ik, deed mn vader ook wel eens met zijn sorteerdozen (vol met schroeven
)
het verschilt trouwens wel per schotje. als je er meerdere probeert kan je vaak wel een goed passende vinden, maarja kost ook weer zoveel tijd
met een scherp mes iets proberen af te schaven moet wel lukken denk ik, deed mn vader ook wel eens met zijn sorteerdozen (vol met schroeven
Groetjes Marit
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Yep!
Ik doe ze er altijd allemaal in, en op het moment dat ik ze niet meer met de hand verder kan schuiven is het echt met grof geweld erop los slaan
okee, een beetje gecontroleerd wel (heb ook 1 keer m'n doos stuk geslagen).
Klagen heeft denk ik geen zin, alle waar is tenslotte naar z'n geld dus zoiets kan je wel verwachten bij deze goedkope dozen.
Afzgezien hiervan zijn ze namelijk best goed.
Ik vind het zelf alleen erg jammer dat je ze niet zo goed kan stapelen.
Ik doe ze er altijd allemaal in, en op het moment dat ik ze niet meer met de hand verder kan schuiven is het echt met grof geweld erop los slaan
Klagen heeft denk ik geen zin, alle waar is tenslotte naar z'n geld dus zoiets kan je wel verwachten bij deze goedkope dozen.
Afzgezien hiervan zijn ze namelijk best goed.
Ik vind het zelf alleen erg jammer dat je ze niet zo goed kan stapelen.
~Audrey~
-
beadielover
- Bead Discoverer
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind het wel meevallen die schotjes, gewoon de stukjes die aan een schotje zitten ronddraaien, net zolang totdat die ervan zelf af gaat..
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Nou, die schotjes zitten echt muurvast nadat je ze erin hebt geramdbeadielover schreef:ik vind het een nadeel dat die schotjes los zitten. kleine kraaltjes gaan er onderdoor als het schotje al iets omhoog komt. ik blijf toch maar bij de kant en klare dure opbergdozen hihi
Ze sluiten idd niet helemaal de bodem af waardoor hele kleine kraaltjes er wel onderdoor kunnen, maar ik vind het zelf toch altijd handiger om rocailles ed in zakjes of kleine doosjes te bewaren.
~Audrey~
- dutch_dayz
- Bead Producer