aanbieding praxis sorteerdozen

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
jappeleintje
Bead Believer
aanbieding praxis sorteerdozen

Bericht door jappeleintje » vr 13 okt 2006 22:39

Hoi!

Ik was vandaag bij de Praxis en ze hadden doorzichtige sorteerdozen in de aanbieding, 2,89 euro per stuk.
Ik heb geen idee wat ze daar normaal eigenlijk kosten?

Ik heb er een paar meegenomen; er zitten van die losse stukjes bij, zodat je zelf de vakjes op maat kan maken...nadeel: ik vond de schuifjes er moeilijk erin gaan.

gr. Monique

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 13 okt 2006 22:42

Als je Praxis intoetst bij de zoekfunctie kom je een aantal topics tegen, o.a. deze:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=20103

Zo te zien is dat de normale prijs.
Ze hebben soortgelijke dozen bij Blokker voor €1,99 (ook hierbij gaan de schotjes er moeilijk in).
~Audrey~

jappeleintje
Bead Believer

Bericht door jappeleintje » vr 13 okt 2006 22:45

Ja, dat had ik gehoord dat Blokker ook zulke dozen had....alleen hier in dit dorp dus weer niet :(

gr. Mo

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 13 okt 2006 22:49

Je kan evt proberen de randjes met hele scherpe mes af te snijden, misschien gaat het induwen dan eenvoudiger. Ging bij mij nu laatste tijd ook lastig maar vorige keren wel wat eenvoudiger, alleen uithalen gaat erg lastig.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 13 okt 2006 22:49

Het scheelt een euro per doos, dus als je van plan bent om een hele stapel te kopen is met misschien de moeite waard om ergens anders heen te rijden?

Ik heb er zelf vorige week 7 gekocht en ben er erg tevreden mee, ga er morgen nog 4 bij halen (dan is m'n mooie trolley vol :? ).
~Audrey~

goldenkim
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door goldenkim » di 13 mar 2007 20:11

Ik heb vanmiddag 2 praxis sorteerdozen gekocht en we hebben al de hele middag ruzie :(
Als ik de schotjes er met veel geweld in krijg, dan staat niet alleen het schotje bol, maar ook de zijwanden. En ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer uit...
Gaan de schotjes er bij jullie ook zo moeilijk in?
Groetjes van Sandra

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » di 13 mar 2007 20:22

kan je over dit soort dingen niet klagen bij de winkel? die dingen zouden toch normaal moeten passen lijkt mij :?

het verschilt trouwens wel per schotje. als je er meerdere probeert kan je vaak wel een goed passende vinden, maarja kost ook weer zoveel tijd :?

met een scherp mes iets proberen af te schaven moet wel lukken denk ik, deed mn vader ook wel eens met zijn sorteerdozen (vol met schroeven :lol: )
Groetjes Marit

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 13 mar 2007 21:30

Yep!
Ik doe ze er altijd allemaal in, en op het moment dat ik ze niet meer met de hand verder kan schuiven is het echt met grof geweld erop los slaan :lol: okee, een beetje gecontroleerd wel (heb ook 1 keer m'n doos stuk geslagen).

Klagen heeft denk ik geen zin, alle waar is tenslotte naar z'n geld dus zoiets kan je wel verwachten bij deze goedkope dozen.
Afzgezien hiervan zijn ze namelijk best goed.
Ik vind het zelf alleen erg jammer dat je ze niet zo goed kan stapelen.
~Audrey~

beadielover
Bead Discoverer

Bericht door beadielover » di 13 mar 2007 21:40

misschien toch maar overlaten aan "de mannen" die gebruiken ze indd veel voor schroefjes...

ik vind het een nadeel dat die schotjes los zitten. kleine kraaltjes gaan er onderdoor als het schotje al iets omhoog komt. ik blijf toch maar bij de kant en klare dure opbergdozen hihi

jorien
Bead Interested

Bericht door jorien » di 13 mar 2007 23:14

ik heb er nog 25 te koop :-)

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 13 mar 2007 23:24

Ik vind het wel meevallen die schotjes, gewoon de stukjes die aan een schotje zitten ronddraaien, net zolang totdat die ervan zelf af gaat..
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 13 mar 2007 23:48

beadielover schreef:ik vind het een nadeel dat die schotjes los zitten. kleine kraaltjes gaan er onderdoor als het schotje al iets omhoog komt. ik blijf toch maar bij de kant en klare dure opbergdozen hihi
Nou, die schotjes zitten echt muurvast nadat je ze erin hebt geramd :? Gaan er nooit meer uit.....
Ze sluiten idd niet helemaal de bodem af waardoor hele kleine kraaltjes er wel onderdoor kunnen, maar ik vind het zelf toch altijd handiger om rocailles ed in zakjes of kleine doosjes te bewaren.
~Audrey~

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » wo 14 mar 2007 16:12

:shock: Goh, ik heb toch zeker iets van (even snel tellen :wink:) 18 van die Praxis dozen, en ik heb nog nooit een schotje er niet in gekregen! Ik knip de schotjes af van dat plastic stukje dat ertussen zit, aan beide kanten, zodat je geen randje aan de zijkanten hebt zitten. Nog nooit problemen mee gehad :)

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 14 mar 2007 18:16

Ik merk dat die dozen van de blokker dat hebben en de niewste van de praxis ook
Lijkt wel of er iets mis is met de maat
Voorheen nog nooit last gehad
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » wo 14 mar 2007 19:30

ik heb ongeveer een half jaar geleden pracxis dozen gekocht maar die dingen gingen er echt niet!! Heel irritant, inmiddels heb ik andere dozen gekocht 8) 8)
X Sanne
:flirt:

Gesloten