kralentrolley

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
marith
Bead Designer
kralentrolley

Bericht door marith » di 02 mei 2006 12:04

hoi,

ik zag vandaag dat http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; bij nieuw een kralenkoffer/trolley heeft staan. die is echt super!!! het is dat ik geen workshops geef en hij een beetje duur is voor alleen me spullen in op te bergen maar anders wist ik het wel :oops: :lol: ik vind hem echt leuk en daarom wou k het ff met jullie delen :P
xxx, marith
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 02 mei 2006 12:15

Afbeelding

Sooooooooooooooooow die zijn gaaf!!! Hippe kleurtjes ook :lol:

Ideaal voor iemand die workshops geeft inderdaad. Of voor iemand die veel mee wil nemen naar de meetings :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 mei 2006 12:54

Mag ik vragen waarom hij zo ideaal is als je workshops geeft? Ik zie er heel eerlijk gezegd niet zo veel in. (Misschien omdat ik er minstens 4 nodig heb om al mijn dozen met kralen mee te nemen? :roll: :bloos10: En die tas er bovenop heb ik niets aan... )
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 02 mei 2006 12:57

Esther schreef:Mag ik vragen waarom hij zo ideaal is als je workshops geeft? Ik zie er heel eerlijk gezegd niet zo veel in. (Misschien omdat ik er minstens 4 nodig heb om al mijn dozen met kralen mee te nemen? :roll: :bloos10: En die tas er bovenop heb ik niets aan... )
Niet? Ik dacht er kan lekker veel in om mee te nemen? Niet dus :roll: :lol:
Maar dan tóch ziet íe er gaaf uit :P
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 mei 2006 13:13

pluisje schreef:
Esther schreef:Mag ik vragen waarom hij zo ideaal is als je workshops geeft? Ik zie er heel eerlijk gezegd niet zo veel in. (Misschien omdat ik er minstens 4 nodig heb om al mijn dozen met kralen mee te nemen? :roll: :bloos10: En die tas er bovenop heb ik niets aan... )
Niet? Ik dacht er kan lekker veel in om mee te nemen? Niet dus :roll: :lol:
Maar dan tóch ziet íe er gaaf uit :P
Dat is nou juist mijn (misschien niet zo logisch gestelde) vraag.
Ik doe gewoon al mijn workshopkralendozen in boodschappentassen (je weet wel, van die stevige canvas tassen) en de rest van de spullen in van die doorzichtige Xenosdozen. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten vervoeren. Zo'n trolley ziet er inderdaad gaaf uit, en is misschien handig als je 8 (misschien 10?) dozen hebt, maar als je er meer hebt dan heb je dus meer trolleys nodig en dan vreten ze alleen maar ruimte in je huis en auto. Lijkt mij tenminste.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » di 02 mei 2006 13:38

er kunnen er geloof ik in totaal 11 in de trolley zelf. (je krijg er geloof ik 10 bij dus zou je er nog een bij moeten kopen) maar in de tas daarboven staat ook bij dat er nog 7 in kunnen en dan je dan aan de zijkant nog plek heb voor tangetjes enzo. dus dat zijn 18 dozen vind ik wel veel :shock: en als je bv ook rijgborden meeneemt zou je in die bovenste tas bv maar 5 dozn kunnen doen heb je er nog 16 in totaal.
xxx, marith

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 mei 2006 13:43

Dan heb ik er nog steeds minstens 2 nodig. Niet geschikt voor mij dus. Jammer, want ze zien er echt heel hip uit.

ger
Bead Fan

Bericht door ger » di 02 mei 2006 14:10

Ik vind die doosjes zo klein, of beter gezegd, het aantal vakjes per doos. 10 x 14 vakjes lijkt me zelfs voor mijn voorraad niet genoeg (en zoveel heb ik niet, denk ik zelf).

Maar verder heel mooi hoor, inderdaad vooral die kleuren... :(L)

marith
Bead Designer

Bericht door marith » di 02 mei 2006 15:47

ger schreef:Ik vind die doosjes zo klein, of beter gezegd, het aantal vakjes per doos. 10 x 14 vakjes lijkt me zelfs voor mijn voorraad niet genoeg (en zoveel heb ik niet, denk ik zelf).

Maar verder heel mooi hoor, inderdaad vooral die kleuren... :(L)
dat is waar :roll: alleen ze zijn zo leuk :lol: :)

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 02 mei 2006 16:43

Kan je beter op de markt naar een leuke koffer met tas kijken ben je waarschijnlijk een derde kwijt. moet je alleen je eigen dozen erin proppen :) maar het ziet er inderdaad gelikt uit!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Kralenimpressie
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » di 02 mei 2006 16:46

Ik heb hem gekocht, heb hem hier al staaan en vind hem geweldig, was de 1e...hihi...een groene en de buuf heeft een roze, echt er past heel veel in, de doosjes goed hoor, in ieder geval wel voor mij, ik heb hooguit ergens 20 kralen van en dan past makkelijk (10mm). Tevens zijn het geweldige doosjes om je knijpkraaltjes in te doen etc. die vallen echt never nooit uit of tussendoor! Ik vind hem toppie!

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » di 02 mei 2006 18:25

Ik heb sinds kort een gereedschapstrolley van de Praxis. Kunnen 10 van die doorzichtige kralendozen (ook van praxis :wink: ) in. Dus als je er twee koopt lijkt me dat je genoeg ruimte hebt. Daarnaast zijn inderdaad die stevige boodschappentassen ook heel erg handig. :D
Groetjes, Melanie

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 03 mei 2006 13:48

Melanie schreef:Ik heb sinds kort een gereedschapstrolley van de Praxis. Kunnen 10 van die doorzichtige kralendozen (ook van praxis :wink: ) in. Dus als je er twee koopt lijkt me dat je genoeg ruimte hebt. Daarnaast zijn inderdaad die stevige boodschappentassen ook heel erg handig. :D
dat zijn die ik mee had naar de meeting hé!? Ik neem 2 karren mee naar de workshops en dat gaat prima met 1 x lopen!
deze zijn ook super gaaf met die kleurtjes :(L)
Groetjes van jolanda

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » wo 03 mei 2006 20:12

Jolanda van soest schreef:
Melanie schreef:Ik heb sinds kort een gereedschapstrolley van de Praxis. Kunnen 10 van die doorzichtige kralendozen (ook van praxis :wink: ) in. Dus als je er twee koopt lijkt me dat je genoeg ruimte hebt. Daarnaast zijn inderdaad die stevige boodschappentassen ook heel erg handig. :D
dat zijn die ik mee had naar de meeting hé!? Ik neem 2 karren mee naar de workshops en dat gaat prima met 1 x lopen!
deze zijn ook super gaaf met die kleurtjes :(L)
ja klopt! Ik zag dat bij jou en het leek me onwijs handig nu ik ook workshops ga geven, dus heb er ook eentje gehaald, maar ik denk dat ik er ook nog eentje bij moet nemen.
Groetjes, Melanie

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » do 04 mei 2006 07:46

Ik heb hem maandag besteld!! :) Dus ik was niet de eerste hahaha! :) ik krijg hem vandaag of morgen binnen...ben heel benieuwd, maar ik denk dat ik er heel erg blij mee ga zijn. Ik mocht van de dokter niet meer veel sjouwen, vorige keer mn arm erg overbelast door 3 keer in de week mn spullen naar mensen thuis sjouwen voor workshops. En aangezien ik alles graag in 1 keer wil meenemen en niet 10 keer wil lopen (eigenwijs he), heb ik hem maar gelijk besteld.
Ik heb een zwarte genomen, want ik ken mezelf, en zo'n gave roze zit binnen de korte keren helemaal onder de vlekken bij mij.
Dus ik ben heel benieuwd!!! :lol: :lol:
It beads me....;)

Gesloten