inpakken maar!

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » wo 28 sep 2005 19:57

Serena schreef:ik heb bij douglas gewerkt en weet ook alles van inpakken!!
en daarvoor hoefte ik niet eens een cursus te volgen! :wink:
Ook geen avondje 'bijscholing'? Hoe pakken we deze kerst de cadeautjes in? :wink:
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » vr 30 sep 2005 14:09

hier ook nog een leuke link:

http://www.bydonovan.com/templates.html

En dan gaan naar boxes & bags (bijna onderin)
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
joalycke
Bead Dreamer
Berichten:726
Lid geworden op:di 13 jul 2004 20:42
Locatie:Warnsveld
Contacteer:

inpakken maar!

Bericht door joalycke » za 01 okt 2005 11:21

Ja erge leuke links allemaal! Kom helemaal in de stemming.
Ik heb zelf al bij Ikea van de week mooi inpakpapier gekocht en op de site van inpakshop heb ik ook al mijn slag geslagen :) Inpakken deed ik altijd wel leuk (leuk papiertje, strikje erom) maa rhet is altijd leuk om nieuwe ideeën op te doen!
Met kerst sta ik op een grote beurs in apeldoorn en dan is het leuk als ik de sieraden leuk in kan pakken toch??
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Re: inpakken maar!

Bericht door Kraaltjes » za 01 okt 2005 19:37

joalycke schreef:Ja erge leuke links allemaal! Kom helemaal in de stemming.
Ik heb zelf al bij Ikea van de week mooi inpakpapier gekocht en op de site van inpakshop heb ik ook al mijn slag geslagen :) Inpakken deed ik altijd wel leuk (leuk papiertje, strikje erom) maa rhet is altijd leuk om nieuwe ideeën op te doen!
Met kerst sta ik op een grote beurs in apeldoorn en dan is het leuk als ik de sieraden leuk in kan pakken toch??
:lol: Dus je komt apeldoorn even inpakken :wink: welke beurs is het als ik vragen mag? Misschien krijg ik dan wel mijn eerste forum onmoeting :lol:
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
joalycke
Bead Dreamer
Berichten:726
Lid geworden op:di 13 jul 2004 20:42
Locatie:Warnsveld
Contacteer:

inpakken maar!

Bericht door joalycke » za 01 okt 2005 23:05

Artistieke handen in de americahal op 11 december. http://www.artistiekehanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor mensen die enthousiast aan hun ho\bby doen kunnen daar met een stand staan. Je wordt wel eerst gekeurd enzo en dan pas krijg je hopelijk toestemming. Van de sieraden hebben ze nu wel genoeg maar ik mocht er toch nog staan wel fijn :)

Misschien zie ik je dan!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Re: inpakken maar!

Bericht door Kraaltjes » zo 02 okt 2005 14:19

joalycke schreef:Artistieke handen in de americahal op 11 december. http://www.artistiekehanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor mensen die enthousiast aan hun ho\bby doen kunnen daar met een stand staan. Je wordt wel eerst gekeurd enzo en dan pas krijg je hopelijk toestemming. Van de sieraden hebben ze nu wel genoeg maar ik mocht er toch nog staan wel fijn :)

Misschien zie ik je dan!
Volgends mij had ik daar laast wat over gehoord :wink: ik zal kijken of ik die dag tijd heb anders ga ik er denk ik wel een kijkje nemen :D
Tja nu sieraden maken zo "in" is maakt het voor de mensen die al eerder begonnen waren wel moeilijker om op een beurs te staan.
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
joalycke
Bead Dreamer
Berichten:726
Lid geworden op:di 13 jul 2004 20:42
Locatie:Warnsveld
Contacteer:

Bericht door joalycke » za 22 okt 2005 18:04

bij kletspraat staan mijn ervaringen van de inpakcursus
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Gesloten