veters ophangen
Ik vraag me af hoe jullie je veters tentoonstellen?
Ik heb er geen slotjes aan gemaakt dus is het niet zo makkelijk.
Ik heb er geen slotjes aan gemaakt dus is het niet zo makkelijk.
ik hang ze gewoon aan een groot prikbord met punaises 
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
-
Magnifique4you
- Bead Discoverer
Bij braderieen hangen we het aan een waslijn. Op de kraam spannen we dan van de ene naar de andere kant een waslijn. En we hangen ze daar dan overheen.
Wat we laatst ook hebben gedaan, alles bij elkaar binden, aan een kant een veter eromheen. En bijvoorbeeld aan een klink van een raam of deur. Ligt eraan waar je bent en wat je in de buurt hebt.
succes!
Wat we laatst ook hebben gedaan, alles bij elkaar binden, aan een kant een veter eromheen. En bijvoorbeeld aan een klink van een raam of deur. Ligt eraan waar je bent en wat je in de buurt hebt.
succes!
ik hang van elk kleur een klein stukje (een 5 cm) op een soort kleurenkaart die ik zelf gemaakt heb
ik schrijf met calligrafiepen de kleur, en daarnaast hangt het stukje veter...
zo een beetje zoals je wolstalen kan krijgen in de breiwinkel....
en dan de grote veters zitten allemaal in een zakje, ik rol ze zo wat bizar maar héél mooi op, en alle zakjes (doorschijnend vooraan, wit plastieken achterkant), zitten in kleine schuifjes volgens kleur gesorteerd!!!!
ik gebruik die zakjes omdat je dan direct een goed beeld hebt van de kleur tegen die witte achtergrond!!!
De mensen kunnen dan kiezen van de kleurenkaart, of in de schuifjes snuffen!!!
Vind ik voor mij wel een handig systeem, de veters worden niet vuil of stoffig, enkel de stalenkaart zal op de lange duur misschien wel wat verkleuren, maar toch, ik heb ze nu al bijna een jaar en ze is nog als nieuw...dus dat valt eigenlijk nog best mee!!!
ik schrijf met calligrafiepen de kleur, en daarnaast hangt het stukje veter...
zo een beetje zoals je wolstalen kan krijgen in de breiwinkel....
en dan de grote veters zitten allemaal in een zakje, ik rol ze zo wat bizar maar héél mooi op, en alle zakjes (doorschijnend vooraan, wit plastieken achterkant), zitten in kleine schuifjes volgens kleur gesorteerd!!!!
ik gebruik die zakjes omdat je dan direct een goed beeld hebt van de kleur tegen die witte achtergrond!!!
De mensen kunnen dan kiezen van de kleurenkaart, of in de schuifjes snuffen!!!
Vind ik voor mij wel een handig systeem, de veters worden niet vuil of stoffig, enkel de stalenkaart zal op de lange duur misschien wel wat verkleuren, maar toch, ik heb ze nu al bijna een jaar en ze is nog als nieuw...dus dat valt eigenlijk nog best mee!!!
- Love-beadies
- Bead Producer
\Love-beadies schreef:Ik heb ze gewoon in een glazen pot zitten, lekker door elkaar en helemaal in de knoop. Lekker handig![]()
heel handig ga ik ook maar eens doen ugh ugh
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
Mijn superhandige vriend heeft een schroefdraad (een soort lange staaf van ongeveer 1 meter) met moeren voor mij gemaakt, hier hangen mijn veters overheen maar ook rolletjes met nylon en imitatieleer, d.m.v. de moeren kan ik de rolletjes verder van elkaar afdoen of juist dichterbij elkaar....over het andere gedeelte hangen de veters.....