nieuwe winkel Amsterdam
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hoi!
Ik hoorde gisteren van een van onze klanten(in de kroeg), met wie ik het over mijn tijdschriftenplannen had, dat er op 30 sept. een nieuwe kralenwinkel in Amsterdam geopend wordt. Volgens hem was het iets met Beads Heaven. De eigenaresse is een vriendin van hem en zal naast kralen(sieraden) ook handtassen en zo verkopen.
Dus oogjes open als je de volgende keer in de Jordaan wandelt want het winkeltje komt volgens hem in een van de Goudsbloem(dwars)straaten...
Ik dacht ik meld het alvast even.
-xxx-
Dagmar
edit: heb net de site gevonden http://www.beadsheaven.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoorde gisteren van een van onze klanten(in de kroeg), met wie ik het over mijn tijdschriftenplannen had, dat er op 30 sept. een nieuwe kralenwinkel in Amsterdam geopend wordt. Volgens hem was het iets met Beads Heaven. De eigenaresse is een vriendin van hem en zal naast kralen(sieraden) ook handtassen en zo verkopen.
Dus oogjes open als je de volgende keer in de Jordaan wandelt want het winkeltje komt volgens hem in een van de Goudsbloem(dwars)straaten...
Ik dacht ik meld het alvast even.
-xxx-
Dagmar
edit: heb net de site gevonden http://www.beadsheaven.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
ik denk heeeeeeeel wat meer dan 4....... gebruik hier de zoek optie eens of kralen.com adressen...volgens mij een stuk of 10!Marye schreef:Leuk, ik begin volgende week met opleiding in Amsterdam.
Dan zitten er al zeker 4 kralenwinkels....leuk voor mijn tussenuren
ik heb er al heel wat meer dan 4 bezocht in Amsterdam
Liefs
Linda
Linda
- dutch_dayz
- Bead Producer
Leuk!
Hallo allemaal,
Leuk dat jullie de site en mijn winkel reeds ontdekt hebben! Ik ben
nu vijf weken open sinds begin September. Leuk natuurlijk wanneer
jullie willen langskomen in de Jordaan. En kom nu niet op dinsdag
want dan ben ik inkopen doen en helaas gesloten.
Tot snel.
Denise
Leuk dat jullie de site en mijn winkel reeds ontdekt hebben! Ik ben
nu vijf weken open sinds begin September. Leuk natuurlijk wanneer
jullie willen langskomen in de Jordaan. En kom nu niet op dinsdag
want dan ben ik inkopen doen en helaas gesloten.
Tot snel.
Denise