ketting in het zwart
allo,
ik hou enorm veel van leuke kleurtjes, maar mijn moeder heeft me gevraagt om een ketting te maken, alleen in het zwart...
Het probleem is dat ik niets kan bedenken om te maken, toch niets wat mooi gaat worden.
dus de vraag, heeft er iemand een patroontje of zelf iets gemaakt dat mooi is in 1 kleur.
groetjes Bieke
ik hou enorm veel van leuke kleurtjes, maar mijn moeder heeft me gevraagt om een ketting te maken, alleen in het zwart...
Het probleem is dat ik niets kan bedenken om te maken, toch niets wat mooi gaat worden.
dus de vraag, heeft er iemand een patroontje of zelf iets gemaakt dat mooi is in 1 kleur.
groetjes Bieke
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik heb niet zo'n voorbeeld als jij bedoelt maar kan wel wat foto's plaatsen waar je misschien toch wat aan hebt.
Deze is gemaakt van fimo-kralen gecombineerd met kunststof kralen. Wel in verschillende tinten paars maar door het aparte ontwerp denk ik dat zoiets ook in een kleur leuk is.

En deze is gemaakt van allerlei glas en kunststof kralen in verschillende vormen en kleuren. Maar als je alleen zwart gebruikt maar wel allemaal of veel verschillende vormen lijkt me dat ook wel leuk.

Deze is gemaakt van fimo-kralen gecombineerd met kunststof kralen. Wel in verschillende tinten paars maar door het aparte ontwerp denk ik dat zoiets ook in een kleur leuk is.

En deze is gemaakt van allerlei glas en kunststof kralen in verschillende vormen en kleuren. Maar als je alleen zwart gebruikt maar wel allemaal of veel verschillende vormen lijkt me dat ook wel leuk.

-
- Bead Producer
- Contacteer:
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Deze heb ik ooit gemaakt, misschien heb je hier iets aan als idee.
ps coated wire is ook verkrijgbaar in zwart en andere kleuren.

Deze had ik ook in onyx, kon alleen de foto niet meer vinden.

deze laatste had ik gemaakt voor iemand in Noorwegen ( heb het toen geruild voor iets wat zij gemaakt had, ze wist niet wat ze van me zou krijgen en was heel blij verrast.) ik denk niet dat ze het erg vind als ik hem hier laat zien.
Eigenlijk zijn al mijn modellen wel te maken in het zwart, Als je de zwarte kralen kan vinden heet dat.
In ieder geval succes met je zoektocht. En maak er iets moois van, want zwart is eigenlijk heel mooi en elegant en past overal bij.
ps coated wire is ook verkrijgbaar in zwart en andere kleuren.

Eigenlijk zijn al mijn modellen wel te maken in het zwart, Als je de zwarte kralen kan vinden heet dat.
In ieder geval succes met je zoektocht. En maak er iets moois van, want zwart is eigenlijk heel mooi en elegant en past overal bij.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
bedankt !!
ik heb er nu toch al een veel beter overzicht over, dus erg bedankt.
Ik ga een week naar zee en ga daar zoeken naar leuke kralen en misschien ook schelpjes en dan ga ik er iets leuk van maken.
veel plezier nog
Ik ga een week naar zee en ga daar zoeken naar leuke kralen en misschien ook schelpjes en dan ga ik er iets leuk van maken.
veel plezier nog
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Als je van kettelen houdt is dit ook altijd een leuke.
http://juwaylan.eigensite.nl/WTOtempl/o ... odid=46353" onclick="window.open(this.href);return false;
http://juwaylan.eigensite.nl/WTOtempl/o ... odid=46353" onclick="window.open(this.href);return false;