vliegengordijn
Miin moeder had gisteren een geweldig idee!We hebben een vliegengordijn voor de deur, maar die was breder dan de deur dus hadden we 1 strook over. Het is er zo 1 met van dat heel fijne gaas. Nu heb ik al heel wat oorbellen gemaakt!Maar kon ze nergens kwijt, mijn moeder kwam met het idee om de strook aan de binnenkant van mijn kastdeur te nieten. IDEAAL!Ik heb heel veel ruimte, het is erg overzichtelijk en de gaatjes zijn precies groot genoeg. De oorbellen vallen er niet uit. Kan iemand zich er iets bij voorstellen?Denk trouwens niet dat er veel mensen zijn die een strook over hebben, maar toch...
Groetjes Karin
Groetjes Karin
zeker slimme moeder
groetjes

groetjes
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
Re: vliegengordijn
Kootje schreef:Miin moeder had gisteren een geweldig idee!We hebben een vliegengordijn voor de deur, maar die was breder dan de deur dus hadden we 1 strook over. Het is er zo 1 met van dat heel fijne gaas. Nu heb ik al heel wat oorbellen gemaakt!Maar kon ze nergens kwijt, mijn moeder kwam met het idee om de strook aan de binnenkant van mijn kastdeur te nieten. IDEAAL!Ik heb heel veel ruimte, het is erg overzichtelijk en de gaatjes zijn precies groot genoeg. De oorbellen vallen er niet uit. Kan iemand zich er iets bij voorstellen?Denk trouwens niet dat er veel mensen zijn die een strook over hebben, maar toch...
Groetjes Karin

Maar het is een goede tip Kootje, bedankt.gr.JETT

Ik baal zonder kraal
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik zie het al voor me, je hele slaapkamer muren behangen met vliegenhor en tussen elke baan 10 cm muurKootje schreef:Wat leuk dat een ander er misschien ook nog wat aan heeft!!!Mijn moeder zei wel meteen: Karin ow wee als de andere stroken van het vliegengordijn ook wegzijn als ik thuis kom". Waar zie ze me voor aan??

En je moeder maar iedere keer nieuwe kopen.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.