16 mei naar Schoonhoven !

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
char
Bead Designer
Contacteer:
16 mei naar Schoonhoven !

Bericht door char » vr 06 mei 2005 13:01

Hoi, hoi,

2e Pinksterdag 16 mei is het reuze gezellig in Schoonhoven.

"In het hostorisch centrum wordt op meer dan 125 locaties gedemonstreerd, geëxposeerd en verkocht, terwijl de 25 open ateliers van de Schoonhovense zilversmeden volop in bedrijf zijn. Ook de Vakschool heeft gewoontegetrouw zijn deuren openstaan"

Vorig jaar was ik het vergeten maar dit jaar wil ik er toch echt naar toe.
Hier vind je meer informatie:
http://www.sieradeninfo.nl/sierr/index. ... kel_id=394" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

mip
Bead Fan

Bericht door mip » vr 06 mei 2005 19:14

aangezien ik in schoonhoven op school heb gezeten kam ik er inderdaad ook altijd op zilverdag, misschien wordt dit jaar de eerste keer dat ik niet ga, heb waarachijnlijk geen tijd :( is altijd wel gezellig alleen verwacht er niet te veel van op kralengebied! er is veel antiek en ook wel veel sieraden natuurlijk maar vrij weinig op kralengebied. maar het is in ieder geval wel gezellig (zeker als het mooi weer is!)
groetjes mip

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » za 07 mei 2005 11:27

mip schreef: is altijd wel gezellig alleen verwacht er niet te veel van op kralengebied!
Ja, ik wist het al, goed dat je het nog even zegt, maar ook al zijn er misschien geen kralen, je kunt er altijd wel ideeen opdoen :D
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gesloten