Lelijk metaal
- Love-beadies
- Bead Producer
Ik heb een ketting van zilverkleurige metalen onderdele, maar dat gaat er heel lelijk uit zien. Het lijkt een beetje roestig, al is het dat niet echt volgens mij. Iemand een idee hoe ik dat weer mooi krijg?
Groetjes Ilona
- Love-beadies
- Bead Producer
- Love-beadies
- Bead Producer
Hmm...wat zijn dat voor doekjes? Ik wil er ook wel een. Heb een ketting liggen die ik echt niet meer kan dragen, laat staan verkopen. Hij had bij een nagelstudio gelegen, maar de klanten vonden hem te duur. Toen ik ze op ging halen waren ze helemaal geel uitgeslagen. Ik kwaad natuurlijk! Dacht dat ze ze zelf gedragen hadden op een met parfum besprayde huid. ...Love-beadies schreef:Ik heb inmiddels al een oplossing gevonden. Op mijn werk worden doekjes gemaakt die bedoeld zijn om metaal mee op te poetsen. Daar heb ik een tijdje mee zitten boenen en nu is ie weer als nieuwMaar wel bedankt voor de tips!

Greetz Nessy
- Love-beadies
- Bead Producer
- @nneke
- Bead Intelligent
poetsen

op een oude lap doen en poetsen maar... Moet je alleen nog rokers zien te vinden, . . . .

.
.
.
.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
- Love-beadies
- Bead Producer
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
ohohoh. Ik had het ook laatst. Behoorlijk wat "open" liggen op de werktafel en ondertussen vanwege een rioollucht (maar das een ander verhaal) maar spuiten met oust. Tot ik ontdekte dat alles (!) zwart aan het worden was. SLIK!!! Ik had gelukkig een tube edelmetaalreiniger een keer bij de ALDI gehaald (voor 1,89 of zoiets) en met wattenstaafjes en keukenrol kan ik de handel nog redelijk redden. Maar jongens, het is een dievenjob! Dus grote tip hier. ALLES altijd netjes luchtdicht opbergen.

liefs,
Naomi
Naomi
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik vraag me af hoe het komt dat er zoveel slechte producten op de markt zijn alle wat zilverkleurig is word zwart of bruin .
as je nagaat dat ik nog een ketting heb van ongeveer 10 jaar geleden en die ziet er nog als nieuw uit en het is geen zilver.
ikvind dat de producten tegenwoordig zienderoog lelijk worden ik berg alles netjes op maar je moet er toch mee werken en worden ze al bruin.
ik kan de helft van mijn spullen opnieuw beginnen
liefs frieda
as je nagaat dat ik nog een ketting heb van ongeveer 10 jaar geleden en die ziet er nog als nieuw uit en het is geen zilver.
ikvind dat de producten tegenwoordig zienderoog lelijk worden ik berg alles netjes op maar je moet er toch mee werken en worden ze al bruin.
ik kan de helft van mijn spullen opnieuw beginnen

liefs frieda
kralengek