Zelf ringetjes maken
Hoi Hoi Allemaal,
Ik heb in een oud boek gevonden hoe je makkelijk zelf ringetjes kan maken, heeft er iemand interrese hierin?? Dan scan ik het wel even in!
Het is toch al een oud boek, als iets van 10 jaar oud ofzo, zal ik wel geen gezeur van krijgen toch??
Groetjes Meggie
Ik heb in een oud boek gevonden hoe je makkelijk zelf ringetjes kan maken, heeft er iemand interrese hierin?? Dan scan ik het wel even in!
Het is toch al een oud boek, als iets van 10 jaar oud ofzo, zal ik wel geen gezeur van krijgen toch??
Groetjes Meggie
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Meggie het beste wat je kan doen als je copyright stuff gaat verspreiden is dit dan via emails te versturen. Dan krijg jij er niet zo snel problemen mee en Sandra ook niet. Want copyright dingen plaatsen kan haar ook in een moeilijke positie plaatsen 

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Hee hallo!
Ik maak ze altijd zelf door met de draad te gaan draaien om mijn rondbektang en dan steeds de gemaakte ringetjes naar boven doen en blijven draaien tot je zo'n soort buisje hebt van allemaal ringetjes. En als je dan van boven naar beneden in één lijn alles doorknipt, heb je snel 'n heleboel ringetjes. Is echt makkelijk te maken, en je kunt zo dus grote (onderaan de tang draaien) of kleine (verder naar boven) ringetjes maken.
Hmmm ik hoop dat jullie 't zo begrijpen
Groetjes Judith
Ik maak ze altijd zelf door met de draad te gaan draaien om mijn rondbektang en dan steeds de gemaakte ringetjes naar boven doen en blijven draaien tot je zo'n soort buisje hebt van allemaal ringetjes. En als je dan van boven naar beneden in één lijn alles doorknipt, heb je snel 'n heleboel ringetjes. Is echt makkelijk te maken, en je kunt zo dus grote (onderaan de tang draaien) of kleine (verder naar boven) ringetjes maken.
Hmmm ik hoop dat jullie 't zo begrijpen

Groetjes Judith
Groetjes!!
met wire wire
Je kunt het ook met wire wire draad doen. heb je iets dikkere ringetjes en deze zijn in heeel veel kleuren te verkrijgen
het is maar een tip
groet
bram molenaar
het is maar een tip
groet
bram molenaar
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
roodtomaatje schreef:OKie dokie, bedankt Ria!!
DUs, als iemand het wil, stuur me dan even een mailtje!!! sieraden4u@hotmail.com!
Meggie, ik had je een mailtje gestuurd maar nog niets teruggehoord.

Lieve groet van Fairy
Hmm sorry, er was nogal wat foutgegaan met de bijlage, dus ik wist niet meer wie wel een mailtje heeft gehad en wie nietFairy schreef:roodtomaatje schreef:OKie dokie, bedankt Ria!!
DUs, als iemand het wil, stuur me dan even een mailtje!!! sieraden4u@hotmail.com!
Meggie, ik had je een mailtje gestuurd maar nog niets teruggehoord.????

- Love-beadies
- Bead Producer
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: Zelf ringetjes maken
meggie kan je mij aub patroontjes stuuren mijn mail is marthatje@hotmail.com dankemeggie schreef:Hoi Hoi Allemaal,
Groetjes Meggie