kralentrolley

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 04 mei 2006 08:29

Over die vlekken heen kan je je geborduurde logo (besteld bij Ria :wink: ) strijken :D .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » do 04 mei 2006 11:45

sandra1984 schreef:Ik heb hem maandag besteld!! :) Dus ik was niet de eerste hahaha! :) ik krijg hem vandaag of morgen binnen...ben heel benieuwd, maar ik denk dat ik er heel erg blij mee ga zijn. Ik mocht van de dokter niet meer veel sjouwen, vorige keer mn arm erg overbelast door 3 keer in de week mn spullen naar mensen thuis sjouwen voor workshops. En aangezien ik alles graag in 1 keer wil meenemen en niet 10 keer wil lopen (eigenwijs he), heb ik hem maar gelijk besteld.
Ik heb een zwarte genomen, want ik ken mezelf, en zo'n gave roze zit binnen de korte keren helemaal onder de vlekken bij mij.
Dus ik ben heel benieuwd!!! :lol: :lol:
leuk!! :D laat je weten hoe die bevalt?
xxx, marith
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » zo 07 mei 2006 22:29

Nou helaas, ik had me helemaal vergist! Ik vond hem op inet vrij groot lijken (stonden ook nog geen maten op) maar viel in het echt erg tegen. Had ik echt niets aan...dus ik heb hem terug gestuurd...ik had al die grote bakken van ozizo staan thuis voor mn workshops (zijn ideaal) en ben op de markt een trolley gaan halen waar mijn bakken wel in passen (is bijna twee keer zo groot als van ozizo) en die koste maar 35 euro... ;)

Hihi, nou ook weer van geleerd..maar zag er zo mooi uit. Maar zo zie je maar, niet alles is wat het lijkt. Wel superservice van ozizo enzo...daar helemaal geen slecht woord over. T was gewoon iet wat ik zocht.

Groetjes sandra
It beads me....;)

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » do 25 mei 2006 17:10

pluisje schreef:Afbeelding

Sooooooooooooooooow die zijn gaaf!!! Hippe kleurtjes ook :lol:

Ideaal voor iemand die workshops geeft inderdaad. Of voor iemand die veel mee wil nemen naar de meetings :wink:
Een soortgelijke combinatie te koop bij de Kwantum; tas €6.99 trolley €14.99
dus nog geen 25 euro een soortgelijke set. En dan ook nog in roze, groen en turkoois.

Dus esther; hier kun je er vier halen voor hetzelfde bedrag voor al die bakken van je........ :wink:
Afbeelding

Miran
Bead Starter

Bericht door Miran » vr 08 sep 2006 09:06

Die van het Kwantum passen daar wel bakken in? Ik heb de bakken van Exenos en vissport bakken.. Daarvan kan je namelijk de vakjes zelf indelen.. Liefs Miran

Gesloten