Te kleine veterklemmetjes voor veter {{{Tip}}}

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:
Te kleine veterklemmetjes voor veter {{{Tip}}}

Bericht door Marlies » za 23 aug 2003 18:57

Ik was gister toevallig met veters aan het werken en ik had helaas alleen nog maar kleine veterklemmetjes. Aangezien ik alles alaminuta af wil hebben kreeg ik een idee en dat lukt ook nog. Ik heb met de kniptang een schuin hoekje/kantje van het einde van de veter geknipt (als het ware heel schuin een stukje af) en toen paste hij perfect in het klemmetje.

Sommige zullen dit idee al eerder hebben bedacht, maar voor de rest die er nog niet op was gekomen een tip!!
Veel liefs,
Marlies

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » za 23 aug 2003 20:37

He inderdaad, heel simperl als ik het zo hoor. maar kom maar op deze idee. leuk bedankt voor tip. Mocht het bij mij ooit voor komen zal ik aan je denken.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 24 aug 2003 09:40

Ja, ik heb dat ook wel eens gedaan. Maar ik doe het nooit meer, want mijn ervaring is, dat ze uiteindelijk vrij makkelijk losschieten :( . Maarja, dat kan ook gewoon aan mij liggen :D!
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » zo 24 aug 2003 19:22

Ik heb het ook wel eens gedaan. Gelukkig zijn die kleine veterklemmetjes op en heb ik grotere gekocht.

Groetjes Simone

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 24 aug 2003 23:50

Heb ze goed dichtgeknepen met m'n girlpower!
Normaal heb ik ook grotere maar die waren helaas op en toevallig was ik gister aan het winkelen in Arnhem en kwam langs Buttons en Beads en betaalde voor gewone simpele veterklemmetjes 45 eurocent!! Kei veel, terwijl ik ze zelf voor 16 cent aan kan komen dezelfde. Trouwens toch een hele dure winkel buttons en beads.
Veel liefs,
Marlies

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » ma 25 aug 2003 06:34

Marlies schreef:Heb ze goed dichtgeknepen met m'n girlpower!
Normaal heb ik ook grotere maar die waren helaas op en toevallig was ik gister aan het winkelen in Arnhem en kwam langs Buttons en Beads en betaalde voor gewone simpele veterklemmetjes 45 eurocent!! Kei veel, terwijl ik ze zelf voor 16 cent aan kan komen dezelfde. Trouwens toch een hele dure winkel buttons en beads.
Ja ik ben er laatst ook geweest...Wel een heel leuk winkeltje, maar ik vond het ook erg duur! :?
Afbeelding Groetjes Marije

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 25 aug 2003 10:05

Hoi,

Dit geldt ook voor als je bijvoorbeeld kralen aan een veter wilt rijgen. Dan kun je ook een hoekje afknippen en dan gaat de kraal er makkelijker aan.

Carola
Liefs Carola

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 25 aug 2003 11:47

Verrek Carola!
Dat kan inderdaad ook ja!!
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 25 aug 2003 12:20

Het had lang geduurd voor ik daar achter kwam, want ik was zo boos dat er geen 1 kraal aan mijn veter ging dat ik gewoon een stuk veter eraf had geknipt, maar het werkte wel heeel erg goed.

Groetjes Carola
Liefs Carola

Gesloten