Te kleine veterklemmetjes voor veter {{{Tip}}}
Ik was gister toevallig met veters aan het werken en ik had helaas alleen nog maar kleine veterklemmetjes. Aangezien ik alles alaminuta af wil hebben kreeg ik een idee en dat lukt ook nog. Ik heb met de kniptang een schuin hoekje/kantje van het einde van de veter geknipt (als het ware heel schuin een stukje af) en toen paste hij perfect in het klemmetje.
Sommige zullen dit idee al eerder hebben bedacht, maar voor de rest die er nog niet op was gekomen een tip!!
Sommige zullen dit idee al eerder hebben bedacht, maar voor de rest die er nog niet op was gekomen een tip!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Heb ze goed dichtgeknepen met m'n girlpower!
Normaal heb ik ook grotere maar die waren helaas op en toevallig was ik gister aan het winkelen in Arnhem en kwam langs Buttons en Beads en betaalde voor gewone simpele veterklemmetjes 45 eurocent!! Kei veel, terwijl ik ze zelf voor 16 cent aan kan komen dezelfde. Trouwens toch een hele dure winkel buttons en beads.
Normaal heb ik ook grotere maar die waren helaas op en toevallig was ik gister aan het winkelen in Arnhem en kwam langs Buttons en Beads en betaalde voor gewone simpele veterklemmetjes 45 eurocent!! Kei veel, terwijl ik ze zelf voor 16 cent aan kan komen dezelfde. Trouwens toch een hele dure winkel buttons en beads.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Ja ik ben er laatst ook geweest...Wel een heel leuk winkeltje, maar ik vond het ook erg duur!Marlies schreef:Heb ze goed dichtgeknepen met m'n girlpower!
Groetjes Marije