Hoi Hoi,
Ik heb van de week een stel opbergdoosjes bij Karwei gekocht a 2,85 pleuro.
Ok per doosje maar 8 kleine vakjes en 1 langwerpig vak.
Maar het is wel een doosje dat als je hem scheef of op de kop houd de kraaltjes niet als nog door elkaar heen gaan zitten.
Je hebt hem trouwens ook in groter formaat met meerdere vakjes.
Groetjes Dieuwertje
Opbergdoosjes bij Karwei
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
-
Sandradebruin
- Bead Starter
opbergdoosjes Blokker
Bedankt voor de tip. Ik heb laatst opbergdoosjes bij de Blokker gekocht. Ik kwam er thuis achter dat je de vakjes kon verdelen. Heb ik natuurlijk gedaan maar het is NIET voor kralen geschikt. Als je de doos even scheef houdt dan gaat alles door elkaar heen en de kralen gaan zowiezo onder de verdelers zitten. Echt een verschrikking. Mijn advies NIET KOPEN!
Liefs,
Sandra
Sandra
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
MarianP schreef:Ik heb inderdaad ook 2 van die dozen, alleen in de grotere maat. Ik vind ze erg fijn! Alleen zouden ze nog 's iets uit moeten vinden dat je van al die kleine dozen bij elkaar 1 grote zou kunnen maken. Volgens mij is dat een gat in de markt!
Hoi Marian,
Ik heb bij Karwei ook een mooie grote metalen koffer gekocht en daar kunnen heel wat kleine doosjes in en ik kan er ook mijn gereedschap en draad in kwijt gelijk met de kettingen waar ik nog mee bezig ben.
Al met al ben ik dus heel te vreden.
groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
ha ha, dus jij kunt met je koffer achter op de fiets bij de mensen thuis langs, voor al uw reparatie-werkzaamheden (net als Nico van eigen huis en tuin)
Zonder gekheid: het is inderdaad wel erg makkelijk als je alles in 1 opbergsysteem kwijt kan. Ik heb nu het idee dat ik overal bakken en dozen heb staan. Ik heb er nog steeds geen vaste plek voor......
verder is mijn huis best opgeruimd hoor....alleen vindt je in elke hoek kralen!
Zonder gekheid: het is inderdaad wel erg makkelijk als je alles in 1 opbergsysteem kwijt kan. Ik heb nu het idee dat ik overal bakken en dozen heb staan. Ik heb er nog steeds geen vaste plek voor......
groetjes, Marian