Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
-
poing
- Bead Hysteric
Bericht
door poing » vr 30 jul 2004 13:05
vergeet ook niet om je kralenkoffer goed dicht te maken als je hem in de auto doed, want dan heb je een parkeerplaats vol glaskralen, maar wel goede reclame

(zo van; h?, maak jij iets met kralen, zal ik helpen rapen, h? die zijn leuk, en deze ook!!!)
ipoingtudut
-
@ngelique
- Bead Believer
Bericht
door @ngelique » vr 30 jul 2004 14:36
Marie Louise schreef:Vier fretten en het vrouwtje met een half afgemaakte ketting in haar handen en een bord kralen op schoot is ook al geen goede combinatie. Niet dat de fretten geen goede bedoelingen hebben, ze willen dolgraag helpen maar om nou te zeggen dat ze talent voor sieraden maken hebben.......
Groetjes,
Marie Louise
Heeej iemand met fretten...leuk!
Die van mij hebben ook al een doos kralen van mijn kast af gekegelt

Grtx Angelique
-
nathalie_25
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door nathalie_25 » vr 30 jul 2004 16:56
Ferretangel schreef:
Heeej iemand met fretten...leuk!
Die van mij hebben ook al een doos kralen van mijn kast af gekegelt

Ik ben sinds een paar weken fretloos

. Maar katten zijn ook gek op kralen

.
-
moon34
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door moon34 » vr 30 jul 2004 17:03
Bij mij stonden ze altijd op een tafeltje bij het raam............... bleek raam open te staan 's nachts en vind ik een doosje achter de bank terug

eerst de kids gevraagd maar jah pure onschuld natuurlijk............... 10 min springt me kat door het raam terug naar binnen............... DE schuldige hahahahahha was ik weer mooi klaar mee

Groetjes Monique
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » vr 30 jul 2004 17:15
ga ook nooit in de bank kettingen maken, want je staat op en gaat iets te hard zitten......... rara
Coko hangt ook altijd aan mijn oorbellen, hij is er dol op mening sluitinkje is ook al stuk door mijn snaveltje....
Liefs
Linda
-
Janneke
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door Janneke » zo 01 aug 2004 18:44
Haha. Zo erg als bij sommigen heb ik het nog niet gehad gelukkig. Ik kan mijn kralenbord gewoon laten liggen, met plaksteentjes en alles. Alleen moet ik geen acculon of ander draad laten liggen, want dan ligt het de volgende ochtend ergens afgekloven in een hoek. (Neurotische katten... *zucht*)
-
Gast
Bericht
door Gast » zo 01 aug 2004 18:49
jokevedehaa schreef:vergeet ook niet om je kralenkoffer goed dicht te maken als je hem in de auto doed, want dan heb je een parkeerplaats vol glaskralen, maar wel goede reclame

(zo van; h?, maak jij iets met kralen, zal ik helpen rapen, h? die zijn leuk, en deze ook!!!)
op zo'n manier reclame maken.. zou ik toch niet graag hebben..
ik denk niet dat je al je kralen hebt teruggevonden ofwel??
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » zo 01 aug 2004 19:49
Nu toch maar eens mijn tafel goed opgeruimd. Mijn 2 katten gaan altijd boven op alles liggen, nu is dat niet zo erg maar laatst had er eentje overgegeven...... op mijn kralen!!! Gelukkig niet op een ingewikkeld rijgwerk.... Maar ik was er evengoed niet blij mee.

-
poing
- Bead Hysteric
Bericht
door poing » ma 02 aug 2004 10:01
beginner schreef:jokevedehaa schreef:vergeet ook niet om je kralenkoffer goed dicht te maken als je hem in de auto doed, want dan heb je een parkeerplaats vol glaskralen, maar wel goede reclame

op zo'n manier reclame maken.. zou ik toch niet graag hebben..
ik denk niet dat je al je kralen hebt teruggevonden ofwel??
haha,nee. er waren welliswaar veel mensen die kralen opraapten, maar of ze ze ook terug aan mij gaven is een andere vraag

ipoingtudut