vraagje....

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
robfan
Bead Reader
vraagje....

Bericht door robfan » vr 31 okt 2008 10:03

Ik heb even een vraag. Ik heb een bakje met verschillende sluitingen, veterklemmetjes, oogjes enz. gekocht. Nu zitten daar ook een soort zilverkleurige veertjes in met een oogje aan het eind. Ik weet niet waar ze voor zijn, ik dacht eerst dat het een soort veterklemmetjes waren, maar volgens mij krijg je ze niet dichtgeknepen........ Wie helpt mij uit de brand????? :wink:

creakaatje
Bead Interested
Contacteer:

Re: vraagje....

Bericht door creakaatje » vr 31 okt 2008 10:06

Ik denk dat het koordklemmetjes zijn, je hoeft alleen de eerste ronding van het metaaldraad, aan het begin van het spiraaltje, (dus aan de andere kant dan het oogje) dicht te knijpen. Zo klemt het de draad vast
snappie? :shock: groetjes Karin

robfan
Bead Reader

Bericht door robfan » vr 31 okt 2008 10:38

Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik denk inderdaad dat het koordklemmetjes zijn (na een beetje gegoogled te hebben... :wink: ). Het lijkt mij nogal moeite te kosten om ze dicht te knijpen, heb het nog niet geprobeerd, maar als alleen de eerste maar hoeft, zal het wel lukken.
Bedankt voor je uitleg!

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » vr 31 okt 2008 13:46

Je hoeft niet het hele spiraaltje plat te knijpen. Alleen zoals karin zegt het eerste spiraaldraadje. Ik zelf doe er altijd nog een beetje lijm bij (klein ienieminie drupje :wink: )
groetjes Sannie.

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » vr 31 okt 2008 15:45

En zorgen dat je er voldoende koord in propt !
Irene van der Maas

robfan
Bead Reader

Bericht door robfan » vr 31 okt 2008 19:12

Ik vind ze inderdaad wel groot, dus er moet zeker een hoop koord 'ingepropt' worden. Ik vind ze ook niet echt makkelijk knijpen hoor, of ben ik nu zo'n slappeling? Ik vind die veterklemmetjes makkelijker, denk ik.

creakaatje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door creakaatje » vr 31 okt 2008 21:21

of de klem die je hebt is voor dikker draad bedoeld, er zijn verschillende maten in de handel

Gesloten