Edelsteen donut, welke kies ik?

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28
Edelsteen donut, welke kies ik?

Bericht door Ilsy81 » do 18 sep 2008 17:10

Hoi allemaal,
net teruggekomen van een vakantie in Oostenrijk. Daar vond ik in een winkeltje een mooie edelsteen donut. (maar ik vond 'm wat duur, dus laten liggen.....stom,stom,stom)

Nou heb ik wel eens iets gelezen over de werking van dat soort edelstenen, maar die mevrouw van het winkeltje kon er helemaal niets over vertellen....
Dus heb ik de steen niet gekocht, want stel...dat ik er rare verschijnselen van kan krijgen oid :oops:

Hoe kan ik het beste een steen kiezen die bij mij past?
Gewoon op "mooi" kiezen en past het (onderbewust) dan toch bij me? Of hebben jullie een gouden tip? Of is het een "bijgeloof"?

enne.....waar kan ik ze hier vinden? zijn er webshops?
Alvast bedankt,
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Edelsteen donut, welke kies ik?

Bericht door Haematodipsia » do 18 sep 2008 17:33

Als een steen je aantrekt dan is het de juiste steen voor je. Dat kan zijn omdat je die mooi vindt maar ook omdat er iets je aanspreekt ook al is het niet jouw smaak.

Mijn moeder heeft donuts in de shop: http://lievekralen.iland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar misschien zijn ze wat te klein voor wat je wil maken, ze zijn wwel super voor oorbellen.

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Edelsteen donut, welke kies ik?

Bericht door Haematodipsia » do 18 sep 2008 17:34

Als een steen je aantrekt dan is het de juiste steen voor je. Dat kan zijn omdat je die mooi vindt maar ook omdat er iets je aanspreekt ook al is het niet jouw smaak.

Mijn moeder heeft donuts in de shop: http://lievekralen.iland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar misschien zijn ze wat te klein voor wat je wil maken, ze zijn wwel super voor oorbellen.

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Edelsteen donut, welke kies ik?

Bericht door Tara » do 18 sep 2008 22:59

Geloof het of niet: hou de steen in je hand, ogen dicht, voeten naast elkaar, effe wachten.............als je voorover tuimelt is de steen voor jou bedoeld, tuimel je achterover dan niet nemen (is mij ooit geleerd :) )
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Aanitaa
Bead Interested
Berichten:111
Lid geworden op:di 29 jul 2008 10:25
Locatie:Almelo

Re: Edelsteen donut, welke kies ik?

Bericht door Aanitaa » vr 19 sep 2008 21:42

Edelstenen dragen volgens velen idd een soort helende energie. Al zijn er genoeg mensen die het ook onzin vinden. Maar de energie is vrijwel nooit zo erg dat je er ziek van wordt ofzo. Alleen bij de hele donkere kleuren zoals onyx (zwart) lees ik wel eens waarschuwingen, voornamelijk dat mensen die depri zijn ze niet moeten dragen.

Groetjes, Anita
Liefs, Anita

Gesloten