Ze had daar echt mooi spul. Er zat er ook een bij met grote turquoise brokken (of ze echt zijn weet ik niet)
Het kwam van winkels, de prijstags zaten er nog aan.
Toen ik zei dat ik ze ging slopen kwamen er gelijk 5 dozen de toonbank op.
Ik moet er wel even bij zeggen dat de verkoopster een schoonzusje is van een vriendin mij.
Ik heb gewoon gevraagd om er een leuk prijsje van te maken.
Dat loont echt wel, ik voor € 8,-- een heel zakje vol.
Ik heb ook eens hele gave 'sloopkettingen' meegenomen voor 0,25 euro per stuk Zaten hele mooie bij met echte stenen en glaskralen. Loont zeker wel om eens te gaan kijken.
Ik kijk altijd bij kringlopen, maar kom praktisch nooit wat tegen. Ik vind de Vrijmarkt (Koninginnedag) dé dag om te scoren. Ik sta ook altijd al om 07.00 uur aan de kraampjes. Nu moet ik erbij zeggen dat ik eigenlijk nooit plastic koop, maar alleen glas en dat is er in Den Haag bij de kringloop nooit.
Ik heb vandaag op een ander rommelmarktje wel een leuke slag geslagen: 60 kokertjes (iets groter dan fotorolletje en volledig doorzichtig/type kruidenpotje met schroefdeksel) voor 5 euro. Dat was wel leuk!
Volgens mij kun je het koord nat maken , over iets heen hangen en er gewichtjes aanhangen b.v. van die gewichtjes die je buiten aan een tafelkleed hangt zodat het niet van de tafel waait.
Dan laten hangen totdat het goed droog is.