een tip!!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Zet nooit geen kralen dozen op het puntje van de tafel!! meer ga ik er niet over zeggen maar het wordt een rotzooi!!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
ook niet....
Stop ze ook niet in een kastje & laat vervolgens het kastje uit je handen donderen als je het naar boven wil brengen.
Ben nog weken bezig geweest alle kraaltjes (rocailles) weer op kleur te sorteren.
groetjes Marieke
Ben nog weken bezig geweest alle kraaltjes (rocailles) weer op kleur te sorteren.
groetjes Marieke
Nog een tip!
En laat nooit je hond in de buurt van je kralendozen komen, want dat word zuigen met een kniekous!
En ik kan ook niet boos worden op dat lieve beestje, want dan gaat hij zo onschuldig kijken van "deed ik niet expres hoor"
Groetjes,
Marlies
Groetjes,
Marlies
-
Marie Louise
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Vier fretten en het vrouwtje met een half afgemaakte ketting in haar handen en een bord kralen op schoot is ook al geen goede combinatie. Niet dat de fretten geen goede bedoelingen hebben, ze willen dolgraag helpen maar om nou te zeggen dat ze talent voor sieraden maken hebben.......
Groetjes,
Marie Louise
Groetjes,
Marie Louise
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Sandra is dat bij jullie ook zo dat als je oorbellen draag dat hij ze er dan uit wilt halen??? Ik wil graag een wenkbrauw piercing maar Nicky(papegaai) beschouwd mij als zijn eigendom en alles wat ik om doe bij mezelf wilt hij eraf of eruit halen
dus die piercing doe ik maar niet anders heb ik ineens een spoedbezoek aan het ziekenhuis 
groetjes Ria
groetjes Ria
Hahaha Piercings??
Daar zijn beesten heel dol op hoor!!
Toen ik van de zomer relaxt bij m'n vriend lag te zonnen in tuin werd ik besprongen door de poes van m'n vriend hij zag m'n (navel)piercing een beetje glimmen of zo in de zon, maar gelukkig geen letsel aan over gehouden hihi
Daar zijn beesten heel dol op hoor!!
Toen ik van de zomer relaxt bij m'n vriend lag te zonnen in tuin werd ik besprongen door de poes van m'n vriend hij zag m'n (navel)piercing een beetje glimmen of zo in de zon, maar gelukkig geen letsel aan over gehouden hihi
Veel liefs,
Marlies
Marlies
haha mijn moeder zegt al dat onze vorige papegaai, charlie, mijn moeders oorbellen uit probeerde te doen. zelf heb ik onze vorige nooit op schouder gehad en molly van nu ook niet. charlie had mij helemaal onder haar rangorde = vaak gebeten enzo. molly is wel lief, maar op schouder vertrouw ik haar niet...wel wil molly vaak op zijn ruggetje op mijn schoot liggen.Sorceress schreef:Sandra is dat bij jullie ook zo dat als je oorbellen draag dat hij ze er dan uit wilt halen??? Ik wil graag een wenkbrauw piercing maar Nicky(papegaai) beschouwd mij als zijn eigendom en alles wat ik om doe bij mezelf wilt hij eraf of eruit halendus die piercing doe ik maar niet anders heb ik ineens een spoedbezoek aan het ziekenhuis
hier ff paar foto's:
charlie:

en molly:

hahahaha, toch wel schattig he, zo op zijn ruggetje!!
de foto's heb ik op http://sandra.iswatjijzoekt.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; staan, toen ik met website begon maakte ik homepage, daarna kralen.com en daarna keer halverwege layout veranderd...nu doe ik er nix meer aan en vele links zullen dan ook wel niet werken.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Oh dat heb ik ook Nicky's site is al minstends 2 jaar nisk aan gedaan, tellers werken al zo lang niet meer schandalig eigenlijk maar ik heb me voor genomen dat als ik meer tijd heb om zijn website weer bij te houden http://www.dragonmagic.nl/nicky" onclick="window.open(this.href);return false;
Trouwens dat Preenen zoals dat haartjes schoonmaken heet dat doet (Nicky,Kita,Nikita) Kita ook bij mij maar dan met mijn wimpers en wenkbrauwen! dat is zo gaaf! Ik moet alleen nu wel heel erg oppassen want meneer heeft de lente in zijn lendenen
LOL om het netjes te zeggen en wil paren dus als hij nu dicht bij mijn gezicht is let ik wel heel erg goed op zijn lichaamstaal want hij is binnen 2 tellen pissig als ik niks met hem wil doen! teleurgestelde minnaar
hahahahah
Maareh Is Molly een Muller papegaai?? ze heeft zo weinig kleurtjes??
Kita is een geel voorhoofd maar dat zie je erg duidelijk
LOL
Trouwens dat Preenen zoals dat haartjes schoonmaken heet dat doet (Nicky,Kita,Nikita) Kita ook bij mij maar dan met mijn wimpers en wenkbrauwen! dat is zo gaaf! Ik moet alleen nu wel heel erg oppassen want meneer heeft de lente in zijn lendenen
Maareh Is Molly een Muller papegaai?? ze heeft zo weinig kleurtjes??
Kita is een geel voorhoofd maar dat zie je erg duidelijk
groetjes Ria
groetjes Ria