ringenopberg ( doos ) ?

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.
hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 10 apr 2005 18:35

ik heb dus vandaag in Mechelen op de bras rommelmarkt deze" nieuwe"ringendoosjes gekocht exact dezelfde als op de foto ook met het goudkleurig biesje aan de zijkant http://tinypic.com/view.html?pic=1s1le9" onclick="window.open(this.href);return false;

voor een prijs van 5,00 euro per stuk heb er me 2 gekocht per doosje kunnen er 36 ringen in
denk wel dat ik goed gekocht heb
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

nightwish
Bead Believer

Bericht door nightwish » zo 10 apr 2005 19:57

hadewijch schreef:ik heb dus vandaag in Mechelen op de bras rommelmarkt deze" nieuwe"ringendoosjes gekocht exact dezelfde als op de foto ook met het goudkleurig biesje aan de zijkant http://tinypic.com/view.html?pic=1s1le9" onclick="window.open(this.href);return false;

voor een prijs van 5,00 euro per stuk heb er me 2 gekocht per doosje kunnen er 36 ringen in
Okee, nu ben ik boos op mijn vader. Normaal ga ik altijd mee met mijn ouders naar de bras rommelmarkt, maar omdat ik dit weekend niet kon zijn mijn ouders alleen gegaan. Komen ze terug thuis, zegt mijn moeder dat ze mooie opbergdozen gezien had voor maar €5, maar mijn vader vond het weggegooid geld en nergens voor nodig, dus hebben ze ze niet gekocht. Had me dus maar voorgehouden dat ze waarschijnlijk niet zo mooi waren, maar dat zijn ze dus wel! huilen2

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » zo 10 apr 2005 20:38

Ahhh dat vind ik zielieg voor jou :cry:
Groetjes Ilona

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 10 apr 2005 21:17

nightwish schreef:
hadewijch schreef:ik heb dus vandaag in Mechelen op de bras rommelmarkt deze" nieuwe"ringendoosjes gekocht exact dezelfde als op de foto ook met het goudkleurig biesje aan de zijkant http://tinypic.com/view.html?pic=1s1le9" onclick="window.open(this.href);return false;

Okee, nu ben ik boos op mijn vader. Normaal ga ik altijd mee met mijn ouders naar de bras rommelmarkt, maar omdat ik dit weekend niet kon zijn mijn ouders alleen gegaan. Komen ze terug thuis, zegt mijn moeder dat ze mooie opbergdozen gezien had voor maar €5, maar mijn vader vond het weggegooid geld en nergens voor nodig, dus hebben ze ze niet gekocht. Had me dus maar voorgehouden dat ze waarschijnlijk niet zo mooi waren, maar dat zijn ze dus wel! huilen2

misschien staan ze er de volgende keer wel
gewoonlijk heb ik ook niet zoveel geluk met zoiets :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gesloten